nieuwe immigrant meld zich in het heineken cafe

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
heineken rob
Artikels: 0
Berichten: 109
Lid geworden op: ma jul 06, 2009 17:09

nieuwe immigrant meld zich in het heineken cafe

Bericht door heineken rob » wo sep 02, 2009 04:12

Marco uit Enschede, is de nieuw bakken immigrant in fortaleza, stort zich gelijk in het feest gedruis in het heineken cafe,kijk maar eens naar deze foto's je zult zien dat hij nederland niet mist. :P Nieuwe immigranten worden in het heineken cafe vanaf nu welkom geheten met een fles champagne, dus ben je een nieuwe immigrant meld je in HET CAFE en we heffen samen het glas hierop.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo sep 02, 2009 13:04

Wanneer de foto´s volgen weet ik niet, waarschijnlijk morgen pas.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » wo sep 02, 2009 13:50

Salseros ben jij die nieuwe immigrant?



marco
Artikels: 0
Berichten: 16
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 09:54

nieuwe immigrant

Bericht door marco » do sep 03, 2009 00:19

hey Rob waar blijven de fotos nou,je had beloofd ze hier te plaatsen incl de fotos van de afterparty, :P groeten van de nieuwe immigrant,ps wanneer gaan je weer met de loveboat op stap.er zijn nog meer jongens uit enschede die mee willen



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » do sep 03, 2009 00:21

Nee Raj, was het maar waar! Ik denk dat wel los zal lopen met die nieuwe emigranten denk ik... Marco, welkom in Brazilie! Wie is de volgende? ;)

FOTO´S VERWIJDERD DOOR OMSTANDIGHEDEN, NIEUWE FOTO´S VOLGEN HOPELIJK ZSM.
Laatst gewijzigd door Salseros op wo sep 09, 2009 23:40, 2 keer totaal gewijzigd.



Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Bericht door zwabber » do sep 03, 2009 22:31

Zo te zien is hij nu al de Sigaar. Sterkte


We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » vr sep 04, 2009 03:29

Meestal is jou bijdrage nou niet echt om over naar huis te schrijven Zwabber, maar deze is wel leuk.
Maar weet jij nou of Marco de persoon op de eerste foto is (want die heeft zijn sigaar al op zo te zien) of die met die sigaar.
Wat gaat deze immigrant doen? Bar, strandtent, internetcafe??



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » vr sep 04, 2009 14:31

De 1e foto is een andere Marco, van Bar Internacional. Foutje, foto is verwijderd.



Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Bericht door zwabber » vr sep 04, 2009 15:56

muito obrigade Dakar, ben ff sprakeloos.


We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » vr sep 04, 2009 16:14

De nada VIU!



Gebruikersavatar
heineken rob
Artikels: 0
Berichten: 109
Lid geworden op: ma jul 06, 2009 17:09

Bericht door heineken rob » za sep 05, 2009 16:39

ik ben er nu ook eindelijk achter gekomen wat onze nieuwe imigrant gaat doen hier in Fortaleza......MOSSELEN KWEKEN, ook wil hij een aannemersbedrijf beginnen hij heeft eergisteren 200 hectare aangekocht in Prainha, kip met het gouden ei vertelde hij me, soort center parcs wil hij gaan bouwen ( concurent voor Beach Park ) Ik hoop dat het hem allemaal gaat lukken, weet niet of die mosselen goed willen gedeien hier in dit water!



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » za sep 05, 2009 16:57

In Natal was deze Marco,Ron en was tandarts ergens in de achterhoek!!! 8)



poentje
Artikels: 0
Berichten: 213
Lid geworden op: za jan 19, 2008 12:38

Bericht door poentje » za sep 05, 2009 17:20

rob

hoeveel mossels heb jij op kweek staan


groetjes uit het zonnige zuiden



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » za sep 05, 2009 18:33

MOSELEN KWEKEN, of MOSSELEN OPENEN



marco
Artikels: 0
Berichten: 16
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 09:54

Bericht door marco » do sep 10, 2009 01:09

heineken rob schreef:ik ben er nu ook eindelijk achter gekomen wat onze nieuwe imigrant gaat doen hier in Fortaleza......MOSSELEN KWEKEN, ook wil hij een aannemersbedrijf beginnen hij heeft eergisteren 200 hectare aangekocht in Prainha, kip met het gouden ei vertelde hij me, soort center parcs wil hij gaan bouwen ( concurent voor Beach Park ) Ik hoop dat het hem allemaal gaat lukken, weet niet of die mosselen goed willen gedeien hier in dit water!
hey rob wat heb ik gehoord wil je die toko van jou verkopen?heb gehoord dat je met gezondheidsproblemen zit,niet zo mooi natuurlijk maar als je er oren naar hebt om te verkopen laat het me even weten,de mosselen gaan trouwens beter dan verwacht denk binnenkort bij filip mn eerste oogst te vieren,later hier over meer.groeten uit praina Marco



Gebruikersavatar
heineken rob
Artikels: 0
Berichten: 109
Lid geworden op: ma jul 06, 2009 17:09

Bericht door heineken rob » do sep 10, 2009 16:45

als mijn gezondheid me in de steek laat, gooi ik de handdoek, ik ga eind oktober voor een check-up naar nederland,daarna kijken we verder, maar in principe wil ik het niet kwijd. Blijf het toch nog steeds leuk vinden, ondanks mijn gezondheids problemen.Houd er rekening mee dat als het niet goed zit met mijn gezondheid dat de eerste die 60.000,-- euro neer telt mag het heineken cafe hebben.Ik heb er zelf wel meer voor betaald, maar neem het verlies, maar wil er dan snel vanaf, wie het eerst komt wie het eerst maalt.Lijkt me een redelijke prijs.Mag in reals of in euro's of dollars.Met vriendelijke groet rob ( ik laat het je weten marco, je bent een van de eerste die het hoort van mij)



marco
Artikels: 0
Berichten: 16
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 09:54

Bericht door marco » do sep 10, 2009 18:13

heineken rob schreef:als mijn gezondheid me in de steek laat, gooi ik de handdoek, ik ga eind oktober voor een check-up naar nederland,daarna kijken we verder, maar in principe wil ik het niet kwijd. Blijf het toch nog steeds leuk vinden, ondanks mijn gezondheids problemen.Houd er rekening mee dat als het niet goed zit met mijn gezondheid dat de eerste die 60.000,-- euro neer telt mag het heineken cafe hebben.Ik heb er zelf wel meer voor betaald, maar neem het verlies, maar wil er dan snel vanaf, wie het eerst komt wie het eerst maalt.Lijkt me een redelijke prijs.Mag in reals of in euro's of dollars.Met vriendelijke groet rob ( ik laat het je weten marco, je bent een van de eerste die het hoort van mij)
hey Rob ik hoop voor jou dat er met je gezondheid niets aan de hand is en dat ze er hier naast zitten,maar zoals ik je gezegd heb ik ben geintresserd in het Heinekencafe.we spreken elkaar later wel over de evt
verkoop,ps heb je nou 2 of 3 units naast elkaar?groeten Marco



Felix
Artikels: 0

Bericht door Felix » do sep 10, 2009 18:27

Een check-up kun je ten alle tijde toch echt beter in Brazilië laten doen. De artsen hebben hier in het algemeen veel meer in hun mars dan in Nederland.



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » do sep 10, 2009 20:49

Ik kan natuurlijk niet oordelen over Rob zijn situatie.
Maar ik ben het met Felix eens dat je geen beter check up of onderzoeken kan krijgen dan in Brasil.
Als je gewoon verzekerd bent bij Unimed kan je echt bijna alles laten doen, zo niet, dan particulier.
Ik kan je eventueel nog wel helpen aan wat goede artsen Rob.



Harmeister
Artikels: 0
Berichten: 110
Lid geworden op: di feb 27, 2007 00:41

Bericht door Harmeister » vr sep 11, 2009 00:22

Wat gezondheid betreft zou ik zelf ook een beter gevoel hebben met een NL onderzoek. Als is het alleen het gevoel dat je kan communiceren met je arts.

Uiteraard is het kennisniveau ook erg belangrijk maar dat zal in NL toch ook wel prima zitten.

Veel sterkte Rob en hopelijk valt alles mee.



Plaats reactie