woensdag quadrijden in laguinha nog enkele plaatsen vrij

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
heineken rob
Artikels: 0
Berichten: 109
Lid geworden op: ma jul 06, 2009 17:09

woensdag quadrijden in laguinha nog enkele plaatsen vrij

Bericht door heineken rob » do sep 10, 2009 16:56

woensdag quad rijden in laguinha, we hebben nog maar enkele plaatsen vrij, we vertrekken met de bus om 10 uur vanaf bar internationaal, je kunt je nog opgeven bij marco en filip, maar ook bij rob van het heineken cafe.
We zijn s'avonds rond 19 uur weer terug! Voor eten en drinken wordt gezorgt!



marco
Artikels: 0
Berichten: 16
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 09:54

Bericht door marco » do sep 10, 2009 18:24

hey Rob dat is nu eens een mooie ervaring heb het zelf al 3 keer eerder gedaan,is een werelds iets om met een quad door de duinen en over het strand te rijden,echt een gevoel van vrijheid,Hier in praina zijn ze er alleen zo duur mee 120 real voor een uurtje' als ik woensdag tijd heb zal ik zeker mee willen,maar weet niet zeker of me dat lukt.lijkt me leuk met een grotere groep,[img]



Gebruikersavatar
heineken rob
Artikels: 0
Berichten: 109
Lid geworden op: ma jul 06, 2009 17:09

Bericht door heineken rob » vr sep 11, 2009 02:12

we hebben er een gevonden voor 50 real per uur, goed zoeken wordt beloond:-) en het zijn zware quads 250 cc, zal er wild aan toe gaan denk ik, circuit wordt uitgezet, en bekers zijn besteld.Wordt vast gezellig, dus probeer nog een vrije dag te organiseren, de mosselen wachten wel.groeten rob heineken cafe



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma sep 14, 2009 14:15

Hey Rob, de reis naar Logoinha is zo´n anderhalf uur en ik begrijp dat jullie een uurtje gaan quadrijden... ga je dit nog combineren met een terrasje pakken neem ik aan, anders zit je 3 uur in de bus en kun je maar een uurtje rijden?


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
heineken rob
Artikels: 0
Berichten: 109
Lid geworden op: ma jul 06, 2009 17:09

Bericht door heineken rob » di sep 15, 2009 18:02

tuurlijk weer een dag vol verassingen en jij moet dit inmiddels toch ook wel weten als je met ons mee gaat, je kunt ook de hele dag quadrijden als je wilt, we hebben een circuit uitgezet en ook een zwembad afgehuurd, en kamers voor als je je even met je quad wil terug trekken ;-) met toilet



Gebruikersavatar
kale rob
Artikels: 0
Berichten: 19
Lid geworden op: di jun 30, 2009 22:42
Locatie: paraipaba-lagoinha

quad rijden een succes

Bericht door kale rob » wo sep 16, 2009 19:28

vandaag eerste maal de quad tour gedaan in lagoinha.

als toeschouwer /meerijder denk ik dat we van en succes kunnen spreken, hoewel er nog een stuk of vier mensen vermist zijn heeft iedeeen het tot nu toe erg naar zijn zin gehad.

rob heeft bewezen dat je op een quad net zo nat kunt worden als bij gewoon zwemmen, jammer dat zijn foto camera nog in zijn broekzak zat.

we zijn nu halfverwegen de dag en hebben goede hoop dat iedereen weer terug komt.

zometeen lekker eten bij ton en ricky
leker sateetje of broodje warm vlees of iets anders lekkers, meeste een lekkere cuba erbij, komt helemaal goed.

vanavond brengt rob nog uitgebreidt verslag uit.

dan worden ook de foto`s geplaatst.

en wil je het allemaal uit eerste hand horen dan zou ik zeggen , vanavond welkom in het HEINEKEN CAFE

groeten rob[/img]



Plaats reactie