Het gaat jullie goed! :-)

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Rogerio
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: do apr 26, 2007 22:44

Bericht door Rogerio » ma jun 25, 2007 23:45

Ben vandaag net terug gekomen. Uitgaan in Armazem op de woensdag en zaterdag is helemaak top. Uiteraard vrijdag mucuripe club. Iracema is nog erg slow season, maar wel gezellig en op de maandag wat drukker.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo jun 27, 2007 15:42

Ja dat is waar Rico, ik heb me speciaal verkleed voor die dag en me prachtig opgemaakt, het resultaat zul je volgende week zien. ;)

Gisteren trouwens naar Morro Branco geweest met een tourbus. Kost R$ 30,00 per persoon. Prachtige rotsformaties gezien en gefotografeerd en gefilmd... resultaten volgen ook weer volgende week! :)

Tot later weer...


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » do jun 28, 2007 21:45

Niet echt veel spectaculair nieuws...

Gisterenavond naar Armazem geweest, bekende band Forro Balancear trad op. We zijn tot het einde gebleven (04.00 uur), was weer lekker druk!

Zojuist tevens een bericht verwijderd hier van een spambot, het betrof een bericht met sexueel getinte fotos. Bericht verwijderd en gebruiker gebanned. :evil:

Tot later! :D


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » za jun 30, 2007 15:06

Gisteren zijn we naar Lagorinha geweest, een echte aanrader!
Een prachtig strand dat pas in de 80er jaren is ontdekt door een doorreizende toerist. :)
Met een tourbus betaal je R$30,00 en je bent ongeveer 1.5 uur onderweg.
De grote verrassing was dat je bij aankomst een buggytour kunt doen, gevolgd door een boottocht en ter afsluiting een ritje met een grote open bakwagen voor slechts R$ 25,00! De hele trip neemt ongeveer 2.5 uur in beslag en zeer de moeite waard.

De fotos zullen as donderdag geplaatst worden en ook een filmpje van de boottocht. :)

Tot later weer!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo jul 04, 2007 15:53

Zo... de laatste dag hier... :(

Afgelopen week was er nog een concert van Bruno & Maronne, ik ben er zelf niet geweest, maar Marcel wel... er zijn fotos gemaakt, dus hopelijk worden die ook zsm geplaatst... je kon een tafel voor 4 personen afhuren, dit kostte maar liefst R$ 145,00 per persoon, echter hier zat het eten en drinken inbegrepen.

Afgelopen maandag nog op Iracema geweest (de 1e keer deze vakantie !!), het was lekker druk bij de 3 Nederlandse kroegjes!

Morgen worden er heel veel fotos en filmpjes geplaatst, ook vakantiefilmpjes van maxx die hij zelf niet kon plaatsen helaas...

Tot later!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Bericht door muntje » wo jul 04, 2007 18:15

ben benieuwd naar de foto's salseros.



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

het gaat jullie goed

Bericht door maxx » wo jul 04, 2007 18:39

spijtig voor jou dat je vakantie erop zit maar dit heb je gehad en kan niemand je nog afnemen,laat ons niet te lang wachten op de foto's en filmpjes Salseros en ik hoop dat het forum terug wat loskomt want bij jou afwezigheid werd er weinig gepost,k'ben dan ook is regelmatig naar ilovebrasil gegaan maar zat daar opgescheept met 2 zeikers(lees fortaleza haters) een zekere lampeao(lampekap?) en salebrasa(zoute brasem?) die ik van antwoord heb gediend waar wel een pikante scheldpartij uit voortkwam.
groetjes en goede reis terug



Rico
Artikels: 0
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 22:07

Bericht door Rico » do jul 05, 2007 12:22

Ja, ik ben ook benieuwd Salseros! Kan ik de foto's nog ff zien, voordat ik ga. :) (sorry). Heb je nog nieuwe, leuke dingen ontdekt voor de rest?


Braaaasilll la la la la la la la laaaa

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » do jul 05, 2007 15:09

Zo... terug.
Het vertrek vanuit Fortaleza was weer lekker verwarrend. Hij zou eerst om 19.05 vetrekken, op internet vervolgens gezien dat hij iets vertraagd was, nl 19.50 uur. Op het vliegveld aangekomen bleek hij weer vertraagd te zijn naar 20.45 uur... na het inchecken maar wat wezen eten boven, keken we om 19.30 op de vertrekmonitor en stond er: 19.20 Amsterdam (now boarding)! Als een gek naar die paspoortcontrole, direkt het vliegtuig in... bleek dat hij toch pas 20.45 uur vertrok daar er 4 passagiers vastzaten bij de immigratiedienst. :x

@maxx...
Ik heb even dat topic over dat sextoerisme versneld doorgebladerd en heb er eerlijk gezegd geen woorden voor.
Op het reisforum is het topic reeds verwijderd en discussies zoals dit zal ik ook op dit prikbord niet toelaten, het loopt toch altijd uit de hand.
Beetje jammer van al die scheldpartijen (niet alleen in dat topic), gelukkig is hier nog geen scheldwoord gevallen en zal ik ook niet toelaten in ieder geval...

Het is de laatste week vooral rustig geweest hier, ik heb zelf natuurlijk weinig gepost, maar ook 2 medeprikkers die regelmatig posten waren in Fortaleza.
Heb trouwens nog op de terugreis het halve vliegtuig een kaartje gegeven van dit prikbord, dus hopelijk wordt het nu dan wat drukker... ik heb wel begrepen dat er veel nieuwe mensen alleen lezen en niets posten, dus... degenen die zich aansprakelijk voelen... post eens wat! :) Zaterdag ga ik ook een partij kaartjes uitdelen op het braziliaanse feest in Rotterdam (La Luna), en dan maar weer afwachten!

Foto's en filmpjes volgen straks!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Hugo
Artikels: 0
Berichten: 103
Lid geworden op: zo apr 01, 2007 14:27

Bericht door Hugo » do jul 05, 2007 15:43

Welkom terug Salseros! Kan ook niet wachten op die foto's en filmpjes... en hopen dat het drukker gaat worden!



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » do jul 05, 2007 22:42

Ik ben sinds gisteren terug maar was te geradbraakt om nog online te komen.

Toen ik dinsdagavond omstreeks 18u op Pinto Martins ging inchecken begon het grote baalfestival. TP165 uit Lisbon ging pas landen om 21.40 i.p.v. 18.35.
Normaal moest ik opstijgen om 19.55 maar die werd vertraagd tot 22.50 en uiteindelijk was het bijna half 12 toen we opstegen.
Gelukkig is er nog een goeie Chinees daar op de bovenverdieping 8)

De aansluitende vlucht naar Brussel om 07.45 kon ik dus schudden, uiteindelijk overgeboekt op die van 12.00.
Dus om half 4 in de namiddag ongeveer pas hier in Brussel geland. Ik had afgesproken met iemand die me zou komen halen op het oorspronkelijke uur, maar omdat die een restaurant uitbaat die rond dat uur open gaat, moest ik op de koop toe nog de trein nemen naar huis. Eerst was ik zo boos op hem dat ik de fles Ypioca die ik voor hem had meegebracht voor mezelf wou houden. Maar na een flinke en noodzakelijke nachtrust relativeer je makkelijker en hij had dus een begrijpelijke reden om er niet te zijn.

Wat een KUTweer hier, ik moet maandag pas gaan werken dus ik hoop op minstens nog een dag mooi weer. :mad:


@ Salseros: je biertje werd warm dus heb ik dat zelf maar opgedronken



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » do jul 05, 2007 23:04

Ik hoef ook gelukkig pas maandag te werken, ik heb altijd wel een paar dagen nodig om bij te komen... en dat biertje komt nog wel een andere keer wade. ;)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » do jul 05, 2007 23:13

Die foto's van dat concert krijg ik nog gemaild van een Braziliaanse schone die met ons mee is geweest. Ik heb met haar camera mooie foto's gemaakt. Ze heeft beloofd deze zo snel mogelijk te mailen en dan plaats ik ze hier. Verder een prima tijd gehad in Fortaleza, tot de laatste minuut genoten, maar helaas zit het er weer op. Volgende week gelijk weer boeken!



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

leuke site

Bericht door Jonesy » ma jul 09, 2007 23:17

hai vanaf heden hang ik ook op deze site rond te dwarrelen ik heb helaas nog niet helemaal door hoe het posten werkt :x



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma jul 09, 2007 23:29

Voorlopig heb je al 2 berichten weten te plaatsen, dus het begin is er... Welkom Jonesy, veel plezier hier... als je vragen hebt hoor ik het wel! :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo jul 11, 2007 18:58

Marcel schreef:Die foto's van dat concert krijg ik nog gemaild van een Braziliaanse schone die met ons mee is geweest. Ik heb met haar camera mooie foto's gemaakt. Ze heeft beloofd deze zo snel mogelijk te mailen en dan plaats ik ze hier.
Nog niets gehoord? Tja, "snel" is een woord dat in Brazilie geen betekenis heeft, het blijft altijd maar afwachten... (en of er uberhaupt nog wat van komt...). ;)

We zien wel!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Vön Smallhausen
Artikels: 0
Berichten: 201
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 20:55
Locatie: Alkmaar

Bericht door Vön Smallhausen » do jul 12, 2007 19:48

Ik denk ook dat je ze eerder hebt als je ze de volgende vakantie gewoon even ophaalt.



Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » do jul 12, 2007 23:52

Ik ben er bang voor. Heb net nog even gebeld maar het was nog niet gelukt. Ze was het AB SO LUUT niet vergeten, hoe kon ik dat nou denken?



Plaats reactie