Het gaat jullie goed! :-)

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Het gaat jullie goed! :-)

Bericht door Salseros » vr jun 15, 2007 18:22

Het is bijna zover, as zondag vertrek ik naar Fortaleza!
Ik heb er de 100% vertrouwen in dat jullie je een beetje gedragen hier, ik ben nog wel 1x per dag online, als ik 's-ochtends m'n appartementje uitstrompel en naar het vlakbij gelegen internetcafe wandel...

Ik ga dit prikbord lekker promoten aldaar, waarschijnlijk ook wat visitekaartjes ophangen in drukbezochte hollandse kroegjes op Iracema, wat telefooncellen beplakken, bomen, bushokjes etc. :lol:
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden met de laatste nieuwtjes, bizarre avonturen, etc. :D
Naar verwachting ben ik op 5 juli weer terug... tot later! :zwaaien:


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » vr jun 15, 2007 20:26

Prettige vakantie!



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: Het gaat jullie goed! :-)

Bericht door Wade » vr jun 15, 2007 21:10

Salseros schreef: Naar verwachting ben ik op 5 juli weer terug... tot later! :zwaaien:
en dat is slechts een understatement als je met Arke vliegt...









en maak je geen zorgen, wij doen ons best om van dit forum ondertussen een puinhoop te maken 8)

al zal de kans klein zijn, want dinsdag a.s. stap ik ook het vliegtuig op en kom ik je achterna...



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

algemene discusie

Bericht door maxx » za jun 16, 2007 11:01

godverdomme Salseros en wade jullie GELUKZAKKEN maar het is jullie gegund hoor,ik moet nog wachten tot in november :( (maar ik ben dan ook al wel 2x geweest dit jaar) als je de tijd vind wip dan ook is binnen bij philip belga lanches op de beira-mar en doe hem de groeten van mij.
veel plezier en een behouden reis jongens en vergeet niet te :D



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » za jun 16, 2007 11:55

Vooralsnog staat de vertrektijd nog op 12.40 uur als ik op http://www.schiphol.nl kijk (dus nog geen vertraging), hopen dat het zo blijft!

@wade... de terugreis mag wel vertragen, dat vind ik helemaal niet erg, kan ik misschien nog even in Armazem rondkijken net als de vorige keer! :)

@maxx... ik ga zeker even langs die belg, het is op 10 minuten loopafstand van mijn appartement, ik eet ook vaak in dat restaurant op de hoek naast Philip.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » zo jun 17, 2007 21:14

Ik hoop dat the big boss vandaag niet met TAP naar Fortaleza reist want ik kijk net effe op de site van Lisbon Airport en zie dat vlucht TP165 naar Fortaleza van het oorspronkelijke vertrekuur 15h25 vertraagd is naar 21h15! :shock:

Ik hou mijn hart al vast voor dinsdag. Als je zo midden in de nacht arriveert, wacht die kerel met de sleutel van je appartement dan nog steeds op je aan de ingang van het app.? (in mijn geval is dat Vanio aan Porto de Iracema).
Of moet je dan voor die nacht een andere oplossing (pousada ofzo) zoeken?



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

het ga jullie goed

Bericht door maxx » ma jun 18, 2007 13:16

hallo Salseros
dat restaurant is mij wel bekend ik eet er ook wel eens,doe de groetjes aan Filip en Rosie als je wil maar dan van(de makke).
Nog een tip om te gaan eten is COCO BAMBOE maar dat ken je misschien al wel?
groetjas maxx



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

het ga jullie goed

Bericht door maxx » ma jun 18, 2007 13:18

hoi Wade
als die brave man een beetje hersenen heeft zou hij op teletekst of internet de vlucht kunnen volgen ofwel legt hij de sleutel bij de receptie,kortom er zijn oplossingen genoeg he.
groetjes en een prettig verlof!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma jun 18, 2007 14:15

Wade, ik ben met Arke gevlogen.
Helaas een uur vertraging gehad, inchecken was echt een drama. Er stonden 4 rijen voor Fortaleza, waarvan 2 voor economy... en ja hoor, er viel weer een terminal uit en terwijl ging er weer een balie open voor de volgende vlucht, waar je niet bijkon daar het rijendik stond met fortaleza-gasten... echt een zootje!
De vlucht zelf goed doorgekomen, af en toe een dutje kunnen doen... het eten aan boord was verrassend goed en de tussenstop op Natal verliep zeer voorspoedig (uurtje moeten wachten).

We zijn om 21.00 uur aangekomen in regenachtig Fortaleza (had heel de dag geregend). Daarna nog even op Beira Mar gekeken rond 23.00 uur en alles was leeg behalve de Sate Hut (lag natuurlijk aan het weer).
Ik spreek jullie later, ik ga nu even een uitsmijter nuttigen bij de Satehut en dan door naar het strand! :)

PS ik wilde zojuist de startpagina veranderen hier in het internetcafe, maar dat hebben ze sinds kort geblokkeerd... dat is balen! :x


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

het ga jullie goed

Bericht door maxx » ma jun 18, 2007 19:50

hallo salseros
weer klote met arke dus.30m voorbij filip richting vismijn is er ook een goed internet cafe met een zeer sympathieke baas die bovendien nog een aardig mondje engels spreekt het is maar een tip misschien kan je daar is proberen.
Het weer is al maanden niet super,ik heb in februari regen gehad en in mei ook(godzijdank wel meestal s'nachts),filip heeft mij vertelt dat het in april en de eerste helft van mei ook heeft geregend.
amuzement op het strand!
maxx



Rico
Artikels: 0
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 22:07

Bericht door Rico » ma jun 18, 2007 22:36

Het zal toch niet zo zijn dat het weer slecht is in juli? Haha.. Ga je naar Brazilië, mede voor het goede weer... Hopelijk blijft het bij 1 dagje regen..


Braaaasilll la la la la la la la laaaa

Rutless
Artikels: 0
Berichten: 29
Lid geworden op: za mar 31, 2007 17:53

Re: Het gaat jullie goed! :-)

Bericht door Rutless » ma jun 18, 2007 22:48

Salseros schreef:Het is bijna zover, as zondag vertrek ik naar Fortaleza!
Ik heb er de 100% vertrouwen in dat jullie je een beetje gedragen hier, ik ben nog wel 1x per dag online, als ik 's-ochtends m'n appartementje uitstrompel en naar het vlakbij gelegen internetcafe wandel...

Ik ga dit prikbord lekker promoten aldaar, waarschijnlijk ook wat visitekaartjes ophangen in drukbezochte hollandse kroegjes op Iracema, wat telefooncellen beplakken, bomen, bushokjes etc. :lol:
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden met de laatste nieuwtjes, bizarre avonturen, etc. :D
Naar verwachting ben ik op 5 juli weer terug... tot later! :zwaaien:
:D Veel plezier Salseros



duco
Artikels: 0
Berichten: 3
Lid geworden op: za mei 05, 2007 22:18

vakantie

Bericht door duco » di jun 19, 2007 21:51

:hoi robert,neem aan dat je weer goed vermaakt daar, heb je iedereen de groeten gedaan daar, nou tot snel in laluna ben je overgens al terug 7 juli je weet wel brasil PARTY groet Duco



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo jun 20, 2007 14:38

Hey Duco,

Prima naar mijn zin hier hoor! Ik kwam dus de eerste dag in de regen aan, maar afgelopen 2 dagen alleen maar zon en vandaag ook weer prachtig! Tuurlijk ga ik naar dat feest in La Luna. :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » do jun 21, 2007 15:33

Even een trieste gebeurtenis... gisteren werd het paspoort en portemonnee van een kennis van mij gestolen op Iracama.
Zonder dat hij er erg in had was hij verdwenen uit zijn kontzak... heel gedoe nu om een vervangend paspoort te regelen. :?

Zelf gisteren naar Armazem geweest, we kwamen zo rond half 11 binnen en om 12 uur was het bomvol. Het viel op dat er nu standaard Nova Schin te koop is ipv Heineken. Prijzen waren nog normaal, R$3,00 voor een flesje.

Tot later!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Rico
Artikels: 0
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 22:07

Bericht door Rico » do jun 21, 2007 22:49

Mooi dat je het naar je zin hebt Salseros.

Potverdikkie, was ik er net uit dat ik mijn paspoort mee ga nemen met het stappen, kom je met dit bericht. ;) Lukt het om een vervangend paspoort te regelen?


Braaaasilll la la la la la la la laaaa

Rutless
Artikels: 0
Berichten: 29
Lid geworden op: za mar 31, 2007 17:53

Bericht door Rutless » vr jun 22, 2007 11:52

Tuurlijk lukt dat.....het is alleen zo zonde van je (vakantie)tijd.
Ipv op het strand te liggen zit je bij de Nederlandse Ambassade.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » za jun 23, 2007 14:21

Het goede nieuws is dat zijn paspoort op het politieburo lag. Waarschijnlijk was de dief alleen uit op zijn portemonnee en had hij niets aan zijn paspoort.
Wel een geluk dat het terecht is, hij had al problemen om pasfotos te maken... de regels zijn in Brazilie nog strenger dan in NL op dit moment. Hij had geloof ik al 3x fotos laten maken en ze werden allen afgekeurd!

Maar goed... gisteren zijn we naar Cumbuco geweest met 1 van de vele busjes die langs Beira Mar staan. Het was R$20,00 per persoon en het was er natuurlijk heerlijk vertoeven.
Jammer dat er weer vele barracas gesloten waren die vorig jaar nog open waren, maar ja...
Wederom een aantal fotos en filmpjes gemaakt die hier dan na terugkomst weer geplaatst gaan worden!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma jun 25, 2007 15:18

Gisteren was er onverwacht een groot feest op Beira Mar, festa de gay. :shock:
Dit was echt een fantastisch feest, met het middelpunt vlakbij mijn appartement, wat vervelend...
Er stond een groot podium waar diverse homos en travestieten optraden, er stonden diverse praalwagens en bomvol met mensen die over op staat stonden te dansen... veel muziek, bier, de meest ongelooflijke transformaties...
Natuurlijk heb ik weer wat fotos gemaakt en een paar filmpjes die hier wederom geplaatst gaan worden.

Tot later maar weer... :D



Rico
Artikels: 0
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 22:07

Bericht door Rico » ma jun 25, 2007 22:51

Salseros, volgens mij heb je gewoon je jurk aangetrokken en ben je erbij gaan staan. Maakt niet uit joh, we zien het wel op het filmpje. :)

Ben benieuwd naar meer verhalen. Hoe is het uitgaan verder?


Braaaasilll la la la la la la la laaaa

Plaats reactie