Nederland levert beste diplomaat in Brazilië.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5118
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Nederland levert beste diplomaat in Brazilië.

Bericht door quasimodo » vr mar 22, 2024 16:19




Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7493
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Nederland levert beste diplomaat in Brazilië.

Bericht door Progresso » vr mar 22, 2024 17:15

Ik probeer op DuckDuckGo te zoeken wat deze "diplomaat" nu eigenlijk concreet heeft bereikt in Brazilië.

Het enige wat ik kan vinden is een hoop zelfpijperij, marketing geleuter en dwepen met afkomst.

Ik kan werkelijk geen enkel voorbeeld vinden waar deze man iets concreets heeft gedaan waar de Nederlandse bevolking of staat enig belang bij heeft.

Ook deze prijs is weer zo'n inteelt prijs van een volstrekt irrelevant clubje als ABRAJINTER) met de uiterst ijdele Fabiana Ceyhan.

Gelukkig lieten onze consul en ambassadeur zich niet voor het woke-karretje van ABRAJINTER spannen en stuurden ze Burak Han Çevik de tweede, Second Secretary Political Affairs, Public Diplomacy, Culture & Human Rights op de Nederlandse ambassade in Brazilië.

Maar om van zo'n volstrekt onbenullig prijsje dan ook nog uitgebreid melding maken op overheidspaginas gaat mij echt iets te ver. Straks krijgen we van alle Buitenlandse Zaken medewerker kers nog hun veterstrik diploma te zien op de overheidswebsites.

Hier nog even de zelfpijperij in detail.

https://www.metropoles.com/colunas/clau ... -em-evento



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4783
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Nederland levert beste diplomaat in Brazilië.

Bericht door Felix » vr mar 22, 2024 17:45

Het enige wat ik kan vinden is een hoop zelfpijperij, marketing geleuter en dwepen met afkomst.

Ik kan werkelijk geen enkel voorbeeld vinden waar deze man iets concreets heeft gedaan waar de Nederlandse bevolking of staat enig belang bij heeft.

Ook ik had nog nooit van deze diplomaat gehoord, als tweede secretaris trouwens meer een diplomaatje in hun pikorde. Maar daar bij BZ zijn ze erg goed in het op hun eigen borst kloppen en men doet er zijn uiterste best om zichzelf maar vooral te 'etaleren' en daar hoort ook zo'n lege prijs bij.



Plaats reactie