Beedigd vertaler

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Ashwin
Artikels: 0
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 20:05
Locatie: Amsterdam

Beedigd vertaler

Bericht door Ashwin » do nov 25, 2010 10:39

Wie heeft er goede ervaringen met een beedigd vertaler in NL ( liefst regio 020 ) . Ik wil nl een aantal braziliaanse documenten laten vertalen die ik nodig heb. Ondertussen heb ik al rond gekeken en sommigen die vragen per woord een bedrag en anderen weer per A4. Wie o wie heeft een betaalbaar adresje voor mij....

Alvast bedankt!

Ashwin


Om Numah Shivaya

Gebruikersavatar
Pietbull
Artikels: 0
Berichten: 52
Lid geworden op: do mei 14, 2009 11:51

Bericht door Pietbull » do nov 25, 2010 11:03

Ashwin,

Helaas geen 020 regio adres, maar 010. Maar dit adres is zeker aan te bevelen. Veel goedkoper krijg je het niet en de kwaliteit is goed. Ik heb hier destijds onze trouwdocumenten laten vertalen en ben er zeer tevreden over. Als je de prijzen vergelijkt met "officiele" bedrijven dan scheelt het nog al.

http://www.hkreijtz.nl/

Scroll even naar beneden, daar staan de vaste prijzen voor be-edigde vertalingen.
Succes ermee.



Gebruikersavatar
Veger & Blik
Artikels: 0
Berichten: 729
Lid geworden op: di mar 06, 2007 23:48

www.taallogos.nl

Bericht door Veger & Blik » do nov 25, 2010 14:22

Ik heb goede ervaringen gehad met Drs. Nicolaas Müller van Taalinstituut Logos uit Amsterdam.
Kijk ff op http://www.taallogos.nl en laat t.z.t. weten wat jouw ervaringen zijn geweest zodat andere prikkers er ook iets aan hebben.
Succes!

:-)

V&B



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » do nov 25, 2010 20:35

Ik heb hele goede ervaring met Eneida Silveira, ze woont in Leiden

(eneidajanssen@hotmail.com)

Heeft voor mij al mijn documentent vertaald evenals rijbewijs.



Ashwin
Artikels: 0
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 20:05
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ashwin » di jan 04, 2011 13:29

Bedankt voor de TIPS.

Ik heb gekozen voor Hanneke Kreijtz en inderdaad alles is heel snel en voordelig geregeld. Je krijgt keurig een factuur om binnen 14 dgn te betalen. Nou ik ben weer een stap opgeschoten.....Hebben jullie ook een contactpersoon die in Fortaleza documenten kan vertalen van het Portugees naar NL?

Voor een ieder nog de allerbeste wensen!!!

Gr,

Ashwin


Om Numah Shivaya

Gebruikersavatar
Veger & Blik
Artikels: 0
Berichten: 729
Lid geworden op: di mar 06, 2007 23:48

En.....

Bericht door Veger & Blik » di jan 04, 2011 18:52

....dan kies jij in jouw wijsheid uiteindelijk vast iemand die in Natal zijn werk doet......
Ik kan jouw logica niet volgen.
Maakt niet uit.

:-)

V&B



Ashwin
Artikels: 0
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 20:05
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ashwin » wo jan 05, 2011 15:42

Ik zelf woon in amsterdam em dacht dat het makkelijker zou zijn om het dicht bij huis te zoeken. Via e-mail en post is het ook prima gegaan. Dit is een nieuw iets voor mij dus vandaar dat ik het zo vroeg. Nu wil ik documenten in Fortaleza laten vertalen vanuit het portugees naar het nederlands. Dit wil ik toch echt in Fortaleza laten doen....

Gr,

Ashwin


Om Numah Shivaya

Ruud
Artikels: 0
Berichten: 63
Lid geworden op: di dec 11, 2007 15:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ruud » vr jan 14, 2011 21:23

Ashwin, heb je inmiddels een vertaler gevonden in Fortaleza? Ikzelf ben ook op zoek en heb uit een paar bronnen vernomen dat er geen beedigd vertaler in Fortaleza is.
Ik heb inmiddels wel een lijst met bevoegde vertalers kunnen verkrijgen, maar deze wonen allemaal in andere plaatsen.



Felix
Artikels: 0

Bericht door Felix » za jan 15, 2011 19:30

In Fortaleza zijn geen beëdigde vertalers NLs-Port en vice versa.

In NL moet je kijken of zoiemand bij het Braz. Consulaat in Rdam erkend is en in Brazilië moet dat geloof ik bij het Itamaraty (Buitenlandse Zaken).



Gebruikersavatar
Janvanel
Artikels: 0
Berichten: 276
Lid geworden op: do nov 15, 2007 15:07
Locatie: Fortaleza (CE)

Bericht door Janvanel » zo jan 16, 2011 09:59

Bij het nederlandse consulaat in Fortalezakan je een ljist emt namen van beedigde vertalers rkijgen. Itamaraty heb je alleen nodig om de handtekening te latwn verifieren.



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Re: Beedigd vertaler

Bericht door Jonesy » zo apr 10, 2011 12:34

hallo ik heb ook me vertalingen laten doen via taallogos bij nicolaas muller.dit op advies van medeprikker nog bedankt,heb verschillende andere vertalers een prijsopgave laten doen maar deze was kwa prijs het gunstigste(zelfs meer dan helft goedkoper dan anderen).verder handelt ie alles af en stuurt ie het op pas erna hoef je de rekening te voldoen.greetz jonesy


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Plaats reactie