MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door JimVe » di apr 05, 2011 16:39

Ha die Jonesy,

Ik geloof dat ik je ken, een kennis van Borgers uit Urmond?



muddyron
Artikels: 0

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door muddyron » di apr 05, 2011 16:52

als ik mijn mening over brazilianen zou baseren op mijn vakantie
ervaringen hier,denk ik dat ik ongeveer precies zou reageren als de mensen nu hier doen ,dus de karaktertrekken zoals ik beschreven heb over de braziliaan in twijfel trekken en zeggen dat die voor elk volk van toepassing zijn.
tuurlijk hebben andere volkeren enkele van deze karaktertrekken ook,maar de gemiddelde braziliaan heeft veel meer negatieve karaktertrekken dan elk ander volk dat ik ken. mijn mening is gebaseerd op het feit dat ik hier al 8 jaar woon en dagelijks met brazilianen te doen heb.
onder hun dunne vernislaagje beschaving zit nog steeds de mentaliteit en denkwijze van zon 100 jaar geleden ,een beetje als in het wilde westen van vroeger.
kijk alleen eens naar journaal ,het gaat alleen maar over geweld ,corruptie,drugsoorlogen en ga maar door.
een goede graadmeter om te zien hoe mensen denken en zijn is hun gedrag in het verkeer,nou das dus hier gewoon het recht van de sterkste.
nogmaals dit is niet van toepassing op iedere braziliaan,maar over het algemeen klopt het volgens mij wel.
ik vind ze ongeciviliseerd en ongecultiveerd en ik denk dat de meeste landgenoten van mij die hier wonen het in grote lijnen wel met mij eens zullen zijn.
ben dan ook benieuwd wat bijv. rap ervan vind,hij heeft ook nogal veel ervaringen met brazilianen.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door JimVe » di apr 05, 2011 17:18

Waarom gaat men naar Fortaleza?

Hoeveel mensen die hier posten posten ook op hookers.nl?



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Jonesy » di apr 05, 2011 17:47

@ Jim achternaam borgers zegt me ff niet veel maar denk dat ik hem wel ken als hij uit urmond komt,vriend van danny of ralph zeker?


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

duizendpoot
Artikels: 0
Berichten: 34
Lid geworden op: di apr 05, 2011 17:57

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door duizendpoot » di apr 05, 2011 18:27

heren heren,

uiterst vermakelijk de discussie.
maar het ging toch over Natal als ik me niet vergis?

we weten toch allemaal dat de televisiemakers het geweldig vinden om dingen te verdraaien en de werkelijkheid ..euh laten we zeggen wat "smeuiger"te maken.

maak je niet druk om wat de brazilianen ervan vinden, die hadden reeds jaren geleden hun vooroordeel klaar.

er wordt nu weer een tweede vakantie bestemming onder vuur genomen ten bate van de kijkcijfers.

niet meer en niet minder.

denk aan hoe het was in Fortaleza en hoe het nu is, echt de helft van de "nooit meer naar fortalezagangers" zijn onstaan na het geweldige stukje riool journalistiek van destijds.

en generaliseren, dat is verheven tot een ware kunstvorm door de programmamakers.

heb in verschillende steden gewoont in Brasil en woon hier nog steeds, de mening dat de brazilianen "apart volk" zijn kan ik volledig onderschrijven.

verder vindt ik het vermakelijk om de diverse discussie te lezen en te zien hoe men van het "onderwerp" afdrijft tijdens het elkaar beschuldigen van minder fraai gedrag nu of in het verleden.

natuurlijk komen hier een hoop mannelijke toeristen naartoe om zich te vermaken met de dames, vergeet echter niet dat voordat die "slechte sextoeristen" hier kwamen de brazilianen de klanten waren van dezelfde meisjes.

echter een verschil, deze namen de dames meestal mee in de auto, deden hun ding,lieten daarbij over het algemeen flink hun handen wapperen (je kunt immers niet met je eigen vrouw of vriendin met een blauw oog geslagen over straat) en gooiden vervolgens de dames uit de auto met een tientje(als het meisje mazzel had stopte hij misschien om haar eruit te gooien).

voor de dames waren de europese sextoeristen een verademing, geloof me.

dat er ook onder de toeristen idioten en "weirdos" zaten en zitten, natuurlijk die heb je over de hele wereld en in alle lagen van de bevolking.

echter dit programma legt het er zo duimendik bovenop dat het alleen maar kijkcijfer manipulatie is dat het eigenlijk zonde is om er aandacht aan te schenken.

heb er overigens niks van gezien maar uit de diverse beschrijvingen en de manieren van programmamakers kennende is dat ook niet echt nodig.

heren verder bedankt voor de levendige en soms uiterst vermakelijke discussie.

groeten duizendpoot.



Joep_m
Artikels: 0
Berichten: 62
Lid geworden op: di okt 19, 2010 21:54

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Joep_m » di apr 05, 2011 23:50

Papa doet het als het meisje 12 is. Broerlief met 14. De buurman: 16. Als ze achttien is en drie kinderen heeft mag de toerist. En wie is nou de viezerik volgens de Braziliaan?? We kennen het antwoord. Maar het is een fijngevoelig en beschaafd volk hoor de Brasilianen.



herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door herm » wo apr 06, 2011 08:51



Nada

Joep_m
Artikels: 0
Berichten: 62
Lid geworden op: di okt 19, 2010 21:54

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Joep_m » wo apr 06, 2011 08:54

Heel ad rem. Ik wilde het er eerst nog bijzetten maar dacht ik laat de eer aan onze Herm. En wat dacht je??? Onze geleerde knoppert! Meteen. Hap. Hap. Ja Herm mijn complimenten! Ben jij een Belg, of zo?



herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door herm » wo apr 06, 2011 09:47

Nee, ik ben geen Belg. Op jouw complimenten zit ik niet te wachten, maar toch bedankt.
Waarom zou je bij jouw Brazilianen-bashing en beschuldigingen van incest gebruik maken van vunzigheden uit andere landen, dat bevestigt je gelijk niet meneer meloen. Heb je zelf zo'n trauma nog niet verwerkt soms?


Nada

Joep_m
Artikels: 0
Berichten: 62
Lid geworden op: di okt 19, 2010 21:54

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Joep_m » wo apr 06, 2011 10:19

mijn beste meneer, de vunzigheden uit andere landen kwamen bij jou vandaan, niet bij mij (Het is een Fortaleza/Brazilie forum zoals bekend). Hoe was je cijfer voor begrijpend lezen? Ik heet geen Meloen hoewel het een inkoppertje is voor simpelen van geest. Het is een jij-bakkie waar je steeds mee komt. Dat is echt niet al te sterk hoor. Verder veel succes gewenst daar ik de discussie nu afsluit. Ik wil geen ban van Salseros ame broek.



herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door herm » wo apr 06, 2011 11:53

Hmmm, beetje flauw van je, je begint mij aan te spreken en als ik dan keurig binnen de spelregels reageer ga je zielig doen?
Wie is Salseros ame broek?


Nada

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Salseros » wo apr 06, 2011 13:11

Aub niet meer afreageren op elkaar, daar zit niemand op te wachten, laten we ontopic blijven (in hoeverre dat nog mogelijk is), eerlijk gezegd denk ik dat er nu ook wel genoeg gezegd is over deze uitzendingen en zal het topic waarschijnlijk in de nabije toekomst worden gesloten.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door herm » wo apr 06, 2011 13:22

Akkoord.
Wacht nog even to het laatste deel uit de reeks is uitgezonden.


Nada

Gebruikersavatar
Veger & Blik
Artikels: 0
Berichten: 729
Lid geworden op: di mar 06, 2007 23:48

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Veger & Blik » zo apr 10, 2011 03:20

Met dank aan lovebrasil voor versie 2:

http://www.youtube.com/watch?v=RkSwh2ukOXo

Ik moet zeggen het is 'meer van het zelfde' (dus geen echt nieuws).
Succes voor onze BR brothers die met wellicht 10 jaar BR ervaring nu - uit het niets - weer kunnen hakken....

:-)

V&B



Gebruikersavatar
lovebrasil
Artikels: 0
Berichten: 74
Lid geworden op: za dec 11, 2010 17:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door lovebrasil » wo apr 13, 2011 13:53

http://www.youtube.com/watch?v=T27vaRDt72A

en hier de link naar aflevering nummer 3


uw-adviseur.nl

Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door maxx » do apr 14, 2011 16:47

oeps gedaan met kijken er is een slot op gegooit auteursrechten weet je wel.



Gebruikersavatar
Veger & Blik
Artikels: 0
Berichten: 729
Lid geworden op: di mar 06, 2007 23:48

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Veger & Blik » zo apr 24, 2011 22:04

Hier kan e.e.a. worden bekeken:
http://www.mtv.nl/shows/love-for-sale/afleveringen/

:-)

^&B



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door maxx » wo apr 27, 2011 10:36

alleen in nederland veger



Reysigher
Artikels: 0

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door Reysigher » do apr 28, 2011 07:53

maxx schreef:alleen in nederland veger

Maxx, Ik begrijp dat jij de vieze details graag tot je neemt, of niet soms........ vandaar dat je zoveel op hebt met Fortaleza. Succes daar met de kinderen.

Cees



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Re: MTV zendt 4-delige reeks uit over (sex)toerisme

Bericht door maxx » do apr 28, 2011 09:21

wat scheelt er met jou reisigher,problemen thuis?



Plaats reactie