invoeren via de post

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
moosalino
Artikels: 0
Berichten: 162
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 20:39
Locatie: hillegom

invoeren via de post

Bericht door moosalino » zo mar 04, 2012 11:28

wat is de limiet voor het invoeren van spullen via de post dat je er nog geen belating over moet betalen heb verschillende sites bekeken maar dat is nogal vaag of het nu al vanaf 50usd is of vanaf 501usd



theo35
Artikels: 0
Berichten: 49
Lid geworden op: ma nov 14, 2011 14:10

Re: invoeren via de post

Bericht door theo35 » di aug 07, 2012 09:37

je woonnd een half uur van rotterdam af rij ff naar het consulaat dan weet je het meteen zeker zit bij het station in een heel groot gebouw op de 6de verdieping



moosalino
Artikels: 0
Berichten: 162
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 20:39
Locatie: hillegom

Re: invoeren via de post

Bericht door moosalino » di aug 07, 2012 09:44

nou ik betwijfel het of ze me daar kunnen helpen ben daar 1keer geweest om me dochter aan te geven maar het gaat daar ook op zijn braziliaans ik had wel verwacht dat iemand het zou weten op dit forum er zijn er genoeg die spullen opsturen ik zelf ook maar ik heb nog nooit hoeven te betalen en nu hadden we 2de hands laptop opgestuurd en moesten we echt veel belasting betalen terwijl er een echte kassabon bij zat en we nog lang niet over de limiet waren dacht ik maarja ik heb nul antwoorden gekregen op dit forum is niet de eerste keer als het onderwerp niet belangrijk genoeg is en niet over vrouwen gaat dan krijg je niet heel snel antwoord maar het is gelukkig allemaal in orde gekomen



limbo
Artikels: 0
Berichten: 3
Lid geworden op: ma aug 06, 2012 22:09

Re: invoeren via de post

Bericht door limbo » di aug 07, 2012 12:59

ik heb al verschillende keren iets verstuurd van china naar brazilie bepaalde goederen gaan goed andere niet electronica spullen 100% invoer belasting over de waarde wat hun bepalen dat het waard is vind je het niet goed moet je het daar laten, invoeren is heel moeilijk in brazilie ik wacht gemiddeld 2 maanden op een pakket vanuit china.
op de site van het consulaat staat alles omschreven bij customs and taxes



moosalino
Artikels: 0
Berichten: 162
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 20:39
Locatie: hillegom

Re: invoeren via de post

Bericht door moosalino » do aug 09, 2012 09:45

kijk limbo daar heb ik wat aan bedankt voor de info



Plaats reactie