vraagje

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
roykuh
Artikels: 0
Berichten: 1
Lid geworden op: ma apr 09, 2012 15:27

vraagje

Bericht door roykuh » ma apr 09, 2012 16:28

heei mensje ik heb eigenlijk een vraagje ben van plan om dit jaar alleen naar fortaleza te gaan.
nou is mijn vraag heb iemand nog tips do's en don'ts



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: vraagje

Bericht door Wade » di apr 10, 2012 13:12

Don't: Als je 's avonds op pad bent naar je favoriete zuiptent en je besluit een shortcut te nemen via een donkere steeg (dat op zich is ook al niet aan te raden), komt een kerel naar je toe "amigo, want to buy coke", antwoord dan niet "nee dank je, ik heb geen dorst".

Don't: geen 'vrouwen' oppikken wiens adamsappel je ziet op en neer gaan.



Jan Rossignol
Artikels: 0
Berichten: 129
Lid geworden op: zo mar 08, 2009 21:38

Re: vraagje

Bericht door Jan Rossignol » di apr 10, 2012 22:45

In ieder geval in het donker alles in de taxi doen. En vooraf een (goeie) prijs afspreken.
Als je naar een voetbalwedstrijd wilt, kan je dat zelf regelen, maar volgens mij regelt Filip van restaurant Internacional (eind van de Beira Mar, bijna bij de vismarkt) ook voetbaltripjes. Is wel een aanrader! Een hele belevenis, maar wel goed uitkijken!
En in de discotheken op de Iracema: tenzij je geld in overvloed hebt geen wodka-redbull weggeven. Koop je 3 flessen bier voor (en die zijn er al duur, RS 9,- ....!). Al is Del Mar geloof ik momenteel halve prijs.
En in aanvulling op Wade: Als je een vrouw in t openbaar topless ziet, is t geen vrouw.... ;-)
En voor de rest de "gewone" dingen: niet zichtbaar dure horloges enzo dragen, of met een camera showen.

En bij Pintje, Holland House en Internacional kun je lotgenoten vinden.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Re: vraagje

Bericht door JimVe » wo apr 11, 2012 06:03

Wat is de reden dat je Fortaleza hebt gekozen?



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Re: vraagje

Bericht door maxx » do apr 12, 2012 09:11

je krijgt er geen leven in Jim



Plaats reactie