Eike Batista verliest US$ 35 Miljard

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7393
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Eike Batista verliest US$ 35 Miljard

Bericht door Progresso » za jul 27, 2013 01:45

Zat hier vroeger niet een Eike Batista adept op het forum? Ik ben wel benieuwd hoe het met zijn vrouw gaat die voor een wereldsalaris bij een van die xxx-jes als directie-assistent aan de slag was gegaan.

Dat het niet zo goed ging met al die xxx-jes wist ik wel, maar om in anderhalve jaar US$35 Miljard door het gootsteentje te laten wegstromen moet je wel over bijzondere kwaliteiten beschikken.

Bron: Yahoo Finance, By Morgan Korn | Daily Ticker

Former World’s 8th Richest Man Loses $34.5 Billion

Last March the Brazilian commodities tycoon ranked as the world’s eighth richest person with a net worth of $34.5 billion. His net worth today: $200 million, according to Bloomberg Billionaires.

Batista, who has been called the Donald Trump of Brazil, may have suffered one of the “worst wealth losses in history,” says Bloomberg Billionaires Index editor Matt Miller. “He was the face of Brazilian capitalism. He’s mired in debt. This is a tragic fall for him.”

Most of Batista's problems stem from the erosion of nearly 90% of the value in his flagship company, OGX Petroleo & Gas Participacoes SA (OGXP3). Shares in the business have plummeted in the last year as the company missed targets for production output and reserves.



Bertje
Artikels: 0
Berichten: 92
Lid geworden op: za jun 02, 2012 16:06

Re: Eike Batista verliest US$ 35 Miljard

Bericht door Bertje » za jul 27, 2013 10:28

Typischer Braziliaans dan Eike Batista bestaat er niet! Meneer batista vertelde niet dat hij zijn imperium wilde uitbouwen, kwaliteit leveren etc. Ik geef toe dat zijn, in het algemeen, de gelikte en triviale praatjes van zakenkloten! Nee, Eike Batista pochte dat hij in 2015 de rijkste man van de wereld zou zijn.
Brazilie, pocht dat het de wereld wel even zal laten zien hoe de vork in de steel zit.
Ik kan niet niet wachten tot brazilie, Eike Batistas lot zal ondergaan. Wat zal het weer genieten geblazen worden! Ik denk zo 2014-2015 om in Eike stijl te blijven



Bertje
Artikels: 0
Berichten: 92
Lid geworden op: za jun 02, 2012 16:06

Re: Eike Batista verliest US$ 35 Miljard

Bericht door Bertje » zo sep 20, 2015 23:58

Het zal toch niet waar worden?? 2015 zitten we nu!



Floriano
Artikels: 0

Re: Eike Batista verliest US$ 35 Miljard

Bericht door Floriano » wo sep 23, 2015 15:03

"Typischer Braziliaans dan Eike Batista bestaat er niet!
Brazilië pocht dat het de wereld wel even zal laten zien hoe de vork in de steel zit. "



In Brazilië gelooft men volgens mij nog in sprookjes,
zoals een officiële werkloosheidspercentage van 6-7%.
Dan ziet men het verkopen van kokosnoten en werken als catador zeker als een reguliere baan.
Voor velen is het meer overleven dan leven.

Als je hen zegt dat het nivo van en in Nederland erg hoog ligt vragen sommigen
ook nog met een hoopvol gezicht of Brazilië dan nog ver van het nederlandse nivo af is........
Je zou er tranen van in de ogen krijgen.
En als je dan wel "sim, muito " moet zeggen, kijken ze je oprecht teleurgesteld aan.



Plaats reactie