Virus

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Virus

Bericht door Salseros » vr okt 25, 2013 18:07

Beste leden,

De laatste dagen hebben meerdere mensen virusmeldingen ontvangen, vooral mensen met Chrome (ik heb zelf nog geen last ondervonden), het zou nu echter opgelost moeten zijn.

Mochten er toch nog mensen zijn die problemen ondervinden, laat het aub weten.

Excuses voor het ongemak!

Groeten,
Robert


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5117
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Virus

Bericht door quasimodo » vr okt 25, 2013 19:05

Tot een paar minuten geleden kreeg ik de melding bij chrome dat de site malware bevatte als ik Fortaleza corner probeerde te openen. Als je dan specificeerde kreeg je dit.

Safe Browsing
Diagnostische pagina voor edelmetalle-freiberg.de

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor edelmetalle-freiberg.de?

Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.

Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.

Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?

Van de 2 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 0 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2013-10-23 en in de afgelopen 90 dagen is nooit verdachte inhoud aangetroffen op deze site.
Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS34788 (NMM-AS).

Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?

In de afgelopen 90 dagen leek edelmetalle-freiberg.de niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.

Heeft deze site malware gehost?

Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?

In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.

Volgende stappen:

Ga terug naar de vorige pagina.
Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.

Via internet explorer kon je de site wel gewoon openen. Maar als je over de blauwe pijl in de linker bovenhoek zweefde. Stond er dat je als je er op klikt naar edelmetalle-freiberg.de ging. Dit heb ik niet geprobeerd.

Sinds een paar minuten is alles weer normaal. Ik had vanmididdag Norton nog en complete check laten doen ook alles normaal.

Alleen als je op edelmetalle-freiberg.de klik in de melding van google chrome. Word deze site nog wel geblokkeerd.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7492
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Virus

Bericht door Progresso » vr okt 25, 2013 19:38

Het werkt weer. Toch wel mooi dat Google Chrome.



rudolfpi
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: vr mar 09, 2007 21:08
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Virus

Bericht door rudolfpi » vr okt 25, 2013 19:54

Enkele html website template bestanden waren geinjecteerd met een iframe naar edelmetalle.
Ik heb deze bestanden opnieuw geupload.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5117
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Virus

Bericht door quasimodo » zo okt 27, 2013 11:49

Pagina div. malen bezocht en ik heb niets. Dus waarschijnlijk niet.



rudolfpi
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: vr mar 09, 2007 21:08
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Virus

Bericht door rudolfpi » zo okt 27, 2013 13:36

mtilburg schreef:Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik had opeens een trojan en ik heb nu maar weer AVG geinstalleerd.
Nee dat kan niet door deze iframes zijn gekomen.



Plaats reactie