Brazilië uit de gratie?

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Reysigher
Artikels: 0

Brazilië uit de gratie?

Bericht door Reysigher » zo sep 28, 2014 20:05

Lijkt het nu zo of is Brazilië na het WK compleet uit de gratie bij de europese vakantieganger. Geen enkel Brazilië forum loopt nog en ook in het nieuws is het doodstil over Brazilië.

Ook de liefde voor Poetin maakt het land van Dilma er internationaal niet geliefder op.

Cees



Gebruikersavatar
q en q
Artikels: 0
Berichten: 279
Lid geworden op: wo nov 10, 2010 23:55
Locatie: Teresina

Re: Brazilië uit de gratie?

Bericht door q en q » zo sep 28, 2014 21:07

Cees was het dan ook wel echt zo druk, natuurlijk in de speelsteden hadden een piek maar voor en na het WK was het toch niet extra drukker en dat de mensen Brazilie nu vaker gaan aandoen, de voetbalfan zal denk ik voor 80% niet wederkeren.

Henri


Leef met de dag........morgen kan het je laatste zijn ;-)

Gebruikersavatar
q en q
Artikels: 0
Berichten: 279
Lid geworden op: wo nov 10, 2010 23:55
Locatie: Teresina

Re: Brazilië uit de gratie?

Bericht door q en q » zo sep 28, 2014 21:12

Even nog een vraagje over het WK, de prijzen in hotels ed. waren allemaal verhoogd voor die periode.....hoe staat het er nu mee?


Leef met de dag........morgen kan het je laatste zijn ;-)

Reysigher
Artikels: 0

Re: Brazilië uit de gratie?

Bericht door Reysigher » ma sep 29, 2014 09:31

Ik had natuurlijk willen zeggen;

Ook de liefde voor Poetin maakt volgens mij het land van Dilma er internationaal niet geliefder op.

Zelfs in São Luís zie ik haast geen buitenlanders meer, en die vielen op door hun Rood verbrande huid...

Cees



Reysigher
Artikels: 0

Re: Brazilië uit de gratie?

Bericht door Reysigher » ma sep 29, 2014 09:34

P.S. naar São Luís kwamen voornamelijk Fransen die interresse hadden in de Historie van hun Franse stad....

Wij praten thuis Engels, en vaak gaan wij even met de auto het strand op om te kijken of er nog "Lobsters" zijn (Rood verbrande Europeanen) maar al maanden niemand.

Cees



Plaats reactie