Zalig: Braziliaans bankieren

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7466
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Zalig: Braziliaans bankieren

Bericht door Progresso » ma okt 20, 2014 20:35

Afbeelding



Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Re: Zalig: Braziliaans bankieren

Bericht door Bert » ma okt 20, 2014 22:00

Voor caixa telebankieren moet je een soort van app instaleren voor in je browser. Wellicht mist dat op deze pc..



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7466
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Zalig: Braziliaans bankieren

Bericht door Progresso » ma okt 20, 2014 22:43

Ik word helemaal krankjorum van die banken. En dat zeg ik even niet omdat ik een Bitcoin-liefhebber ben, maar gewoon omdat het zwaar K is.


ING: De hele dag weer voor de zoveelste keer internetstoringen.

Rabo: Wilde weten waarom ik in Brazilie woonde en of mijn geld wel eerlijk verdiend was, want ze wilde de rekening opheffen. Ben 35 jaar klant, zowel zakelijk als prive.

BB Av.Beiramar: Donderdag twee uur in de rij gestaan om voor de zoveelste keer autorisatie te krijgen om te kunnen betalen met internet bankieren. Dat moet blijkbaar ergens worden vrijgegeven.

BB bij de Detran: Oeps, vergeten wegenbelsating te betalen. 2da via bij de Detran opgehaald, ligt toch op de route, betalen bij de BB ter plaatse: Sisteme fora de ar.

BancodoBrasil andere locatie: Zaterdag zoals gewoonlijk alle rekening betalen bij de automaat met barcodes. Is opeens de limiet omlaag gegaan naar R$400. Dat is een beetje lastig als je ziektekosten en de wegenbelasting moet betalen. Het was ook meer dan R$1000 bij elkaar, dus pinnen en daarna ergens betalen ging ook al niet.
Caixa: U kunt alleen met een Windows computer inloggen.

Zo, dat was even de wekelijkse Brazilie bankenfrustratie. Nu weer schouders ophalen, glimlachen en rustig doorademen



Plaats reactie