Vakantie 2015

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Reysigher
Artikels: 0

Vakantie 2015

Bericht door Reysigher » zo mar 08, 2015 20:36

De meeste nederlanders zijn weer in zomerstemming, lenteweer is weer daar, bezoeken websites om de droomvakantie te boeken en weg te dromen. Opvallend dat het hier compleet stil is, geen vragen over Fortaleza, rondreizen noem het maar op. Ook de oude garde is verdacht stil.

Brazilië "To be or not to be, thats the question"

CeesH



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1016
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: Vakantie 2015

Bericht door Wade » ma mar 09, 2015 13:19

Graag, Fortaleza blijft in mijn hart. Maar er is een verschil tegenover vroeger toen ik maar 1 ticket moest komen en 2x per jaar kon gaan en nu moet ik 4 tickets kopen en ter plaatse betaal je tegenwoordig voor alles woekerprijzen terwijl ik 10 jaar geleden de koning te rijk was met mijn vakantiepremie.

Nu dus gemiddeld om de 2 jaar, tenzij er nog eens een superpromo is zoals bij TAP vorig jaar. Dit jaar houden we het op een paar dagen Disneyland en een citytrip naar Rome. Volgend jaar komen we weer voor een 4-tal weken naar 'huis'.



icetubbie
Artikels: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: vr jul 31, 2009 17:56

Re: Vakantie 2015

Bericht door icetubbie » ma mar 09, 2015 22:57

Is bij mij precies hetzelfde. Vroeger 1 ticket en met vrienden samen een appartement huren, nu 3 tickets en het appartement alleen betalen. Vroeger 3 x per jaar, nu nog maar 1 x per 3 jaar. Maar voor Brazilianen is een paar dagen Disneyland Parijs ook een droom die uitkomt.



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1016
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: Vakantie 2015

Bericht door Wade » wo mar 11, 2015 13:22

Wade schreef:Graag, Fortaleza blijft in mijn hart. Maar er is een verschil tegenover vroeger toen ik maar 1 ticket moest komen en 2x per jaar kon gaan en nu moet ik 4 tickets kopen en ter plaatse betaal je tegenwoordig voor alles woekerprijzen terwijl ik 10 jaar geleden de koning te rijk was met mijn vakantiepremie.

Nu dus gemiddeld om de 2 jaar, tenzij er nog eens een superpromo is zoals bij TAP vorig jaar. Dit jaar houden we het op een paar dagen Disneyland en een citytrip naar Rome. Volgend jaar komen we weer voor een 4-tal weken naar 'huis'.
Kent er trouwens iemand een betrouwbare site waar je online reisgidsen in het Portugees kan bestellen?



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5053
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Vakantie 2015

Bericht door quasimodo » wo mar 11, 2015 22:13

Amazon type guia de viagem.

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss/ ... +de+viagem

Of een andere grote webshop met klanten over de hele wereld.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5053
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Vakantie 2015

Bericht door quasimodo » wo mar 11, 2015 22:21

Wauw! Tickets naar de Braziliaanse zon nu slechts €384 met KLM!!
11. mrt. 2015, 12:57
Ahoy Vakantiepiraten!
De promotie die nu bij Alitalia loopt bracht me op het idee om een paar goede vluchten te vinden voor jullie. Maar wat blijkt? Blijkbaar is onze Koninklijke Luchtvaart Maatschappij nog goedkoper voor vluchten naar Sao Paulo! Zo vlieg je al voor €384 retour naar de Braziliaanse zon! Sao Paulo is met meer dan 10 miljoen inwoners de grootste stad van Brazillië. Naast de historische bouwwerken is een bezoekje aan één van de vele musea’s aan te raden zoals deze van licht en geluid. Voor de echte sportfan is er dan weer het ‘Museu do Futebol’ of in het Nederlands het voetbalmuseum! Niet ver van Sao Paulo verwijdert zijn er heerlijke zandstranden om lekker te relaxen!
Om de goedkope prijs te vinden kies je als plaats van vertrek Treinstation Brussel Midi (ZYR)! Vanaf dit station brengt de Thalys je naar Amsterdam. Op deze manier bespaar je maar liefst €200 op je vliegticket! Het is dus goedkoper om met de trein vanuit Amsterdam naar Brussel te gaan en daar op de Thalys te stappen die je terug naar Amsterdam-Schiphol brengt. Heel raar, maar op deze manier bespaar je dus wel een aardige duit. Helaas kan je ook niet beslissen om de Thalys over te slagen en in Amsterdam in te checken want als je dit doet vervalt je hele vlucht. Je moet dus inchecken in het station Brussel Midi.
Brussel Midi (ZYR) - Sao Paulo (GRU) €384
Beschikbare data:
Er is ruime beschikbaarheid van april tot juni! Ik heb voor jullie al wat data gezocht maar er is dus meer beschikbaar.
April:
Bv 2-8, 3-9, 13-21, 17-25, 20-27
Mei:
Bv 1-9, 5-11, 7-13, 12-19, 18-25
Juni:
Bv 1-7, 4-11, 9-15, 11-18, 19-25, 24-30
Je tickets zoek je rechtstreeks bij KLM, daar maak je gebruik van de flexibele kalender. Kies zeker ZYR als vertrekluchthaven! Boeken doe je bij Supersaver, daar is de prijs nog goedkoper. Je hotel zoek je via Trivago. Voor de trein naar Brussel-Midi kijk je bij NS International.

http://www.vakantiepiraten.nl/vluchten/ ... 84-met-klm



kiebert
Artikels: 0
Berichten: 2
Lid geworden op: do mar 12, 2015 01:28

Re: Vakantie 2015

Bericht door kiebert » do mar 12, 2015 01:40

Mooi gevonden ! Zoek zelf nog naar een betaalbaar ticket om m`n vrouw over te laten komen van half juli naar half aug. (vanuit rio), maar overal wordt deze alleen maar tegen de hoofdprijs aangeboden. Lijkt wel of het makkelijker is om een betaalbaar ticket te vinden als de reis start in Europa.



Plaats reactie