Rusland wint aan terrein in Brazilië

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
WillemJan Vandenplas
Artikels: 9
Berichten: 9
Lid geworden op: vr nov 17, 2017 01:55
Contacteer:

Rusland wint aan terrein in Brazilië

Bericht door WillemJan Vandenplas » za apr 07, 2018 06:19

Rusland wint aan terrein in Brazilië
door WillemJan Vandenplas

Onder het Presidentschap van Lula en Dilma werd de kaart van Rusland gespeeld omdat Brazilië steeds meer in de BRIC’s investeerde. De BRIC’s is de alliantie tussen Brazilië, Rusland, India, China en Zuid-Afrika. Terwijl Brazilië zich steeds inschreef als een fervent voorvechter van het internationaal...
Lees meer...



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Rusland wint aan terrein in Brazilië

Bericht door René » za apr 07, 2018 08:48

Om te beginnen... wat een onsamenhangende bagger van woorden... maar okay;
`Terwijl Brazilië zich steeds inschreef als een fervent voorvechter van het internationaal recht was onder Dilma te merken dat Brazilië geen positie in nam de Krimoorlog´... ik zal niet flauw doen over het feit dat er grammaticaal geen touw is vast te knopen aan deze stelling.... maar ik ga er van uit dat JanJaap Korteweg er op doelt Brazilie een fervent voorvechter is van internationaal recht, en zich daarom niet uitlaat over geisoleerde problemen.

`Het is duidelijk dat het partnerschap met het Syrische regime en Rusland op dit moment zeer nefast zijn voor de buitenlandse politiek van Brazilië, het wordt steeds meer een paria in de wereld. Zelf al ging buitenlandminister Aloysio Nunes niet naar Brazilië begin maart tijdens zijn bezoek aan het Midden-Oosten.´Werkelijk geen idee welke vertaal machine deze AI machine gebruikt.... kan er echt geen touw aan vast knopen... partnerschap met Syria??? Brazilie werd overgeslagen tijdens het bezoeken van landen in het midden oosten???

`Het staat in ieder geval vast dat Brazilië begin januari een ambassade opende in Damascus´.... eeeeeeeh nope... Brazilie sloot haar ambassade in Damascus in 2012, net als o.a Nederland, en de rest; https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_d ... s_in_Syria

`Op dit moment bestaat de handelsbalans uit 10 miljard met het Midden-oosten, en Brazilië zou graag op basis van infrastructuur en transport samenwerken met Syrië, omdat het hoopt om een goede investering te doen in dat land. Deze relatie kan duidelijk als onethisch worden afgeschreven.
Ik hoop dat de redactie dergelijke AI bots zal weren van dit forum. ´Kan werkelijk in geen een taal een handelsbalans van geen enkel landen welke bestaat uit 10 miljard met syrie.... en westerse handelsbalansen met het MO... USA-SA... ongetwijfeld tig keer groter... echt ongelovelijke bacher van deze wouter egbert...

`De afhankelijkheid van Rusland werd duidelijk doordat Brazilië gevraagd werd om vredestroepen naar Syrië te sturen op vraag van Rusland. Echter antwoordde de minister van minister van van defensie dat ze binnen het kader van de VN zouden blijven.´Okay... ik geef toe... ik ben blond... maar als ik het goed begrijp, werd de afhankelijkheid van Rusland duidelijk omdat de minister van de minister van van defensie antwoorde dat ze binnen het kader van de VN zouden blijven...... lijkt inderdaad op degelijk bewijs dat dat de dat afhankelijkheid van van de door door.binnen het het het kader is blijven...

REDACTIE???????



Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Re: Rusland wint aan terrein in Brazilië

Bericht door Redactie » za apr 07, 2018 17:31

Update 7 april 2018: In de nacht van 7 april verscheen een eerdere versie van deze blogbijdrage vroegtijdig op het forum. Die versie was nog niet geredigeerd. Onze excuses daarvoor. 
FortalezaHouses.com schreef:
za apr 07, 2018 08:48
`Het staat in ieder geval vast dat Brazilië begin januari een ambassade opende in Damascus´.... eeeeeeeh nope... Brazilie sloot haar ambassade in Damascus in 2012, net als o.a Nederland, en de rest; https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_d ... s_in_Syria
Blogger WillemJan VandenPlas heeft uit meerdere bronnen informatie bevestigd gekregen dat de Braziliaanse ambassade in Damascus geopend is. De informatie op Wikipedia is klaarblijkelijk verouderd.

Voor de rest weer de gebruikelijke opmerkingen:

Niet op de man spelen, gebruik argumenten.
Hou het enigszins beleefd.
Gebruik de quote-functionaliteit van het forum als je iemand wil citeren

Nog een fijn weekend



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Rusland wint aan terrein in Brazilië

Bericht door Progresso » zo apr 08, 2018 13:10

Dat Brazilië druk in de weer is met foute regimes blijkt ook wel uit het feit dat de regering van de deelstaat Ceará actief op zoek is gegaan naar investeerders voor de raffinaarderij in Iran. Het is uiteindelijk China geworden.

https://www.opovo.com.br/jornal/economi ... ianas.html



WillemJan
Artikels: 0
Berichten: 216
Lid geworden op: wo apr 04, 2018 19:56

Re: Rusland wint aan terrein in Brazilië

Bericht door WillemJan » zo apr 08, 2018 19:10

`Het staat in ieder geval vast dat Brazilië begin januari een ambassade opende in Damascus´.... eeeeeeeh nope... Brazilie sloot haar ambassade in Damascus in 2012, net als o.a Nederland, en de rest; https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_d ... s_in_Syria
Tja, als je Wikipedia gebruikt als bron, dan heb je in mijn wereld helemaal niets meer te zeggen. Dit is een bron: http://damasco.itamaraty.gov.br/pt-br/



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Rusland wint aan terrein in Brazilië

Bericht door Progresso » zo apr 08, 2018 20:13

Nederland zet zonder enig bewijs Russische diplomaten uit. Een gecoordineerde actie van de EU. Ondertussen zou er een "gifgasaanval" hebben plaats gevonden op het rebellenbolwerk Douma.

Trump houdt Rusland en Iran medeverantwoordelijk voor deze actie.

Een goede analyse van hoe Brazilië in al dit diplomatieke gekrakeel staat las ik van Oliver Stünkel op zijn website Post-Western World en America's Quarterly.

http://americasquarterly.org/content/te ... a-and-west



Plaats reactie