Beste vliegmaatschappij naar Rio

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BrazilianPS
Artikels: 0
Berichten: 115
Lid geworden op: zo jul 08, 2012 11:34

Beste vliegmaatschappij naar Rio

Bericht door BrazilianPS » zo mei 19, 2019 22:50

Heeft iemand tips over welke vliegmaatschappij ik het beste naar Rio kan nemen? Beste bedoel ik mee als prijs en kwaliteit met elkaar vergelijkt.



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Beste vliegmaatschappij naar Rio

Bericht door joaninha » ma mei 20, 2019 09:40

Met Rio niet zo veel ervaring. Heb met KLM een keer en met AF een keer via Rio gevlogen. Naar Brazilië ook met de TAP. Qua prijs was het verschil niet zo groot, maar ik zoek altijd naar koopjes en vlieg alleen economy class. Qua service vond ik AF er het beste uitkomen. Het eerste wat aangeboden werd was een glas champagne en ook het bedienend personeel was in mijn ogen wat sjieker. Ook het eten was goed en er werden regelmatig drankjes aangeboden. Toen was de KLM ook goed. Maar de afgelopen maand ben ik naar Fortaleza gevlogen met KLM. Ik heb de indruk dat de bediening daar versoberd is. Het eten was ok, maar daartussen kwamen ze vrijwel niet meer extra langs om een drankje aan te bieden. En ik ben niet de persoon om om een drankje te gaan vragen. Dus wat mijn ervaring betreft was AF het beste qua service aan boord. Als die tenminste nog zo is als ik 1,5 jaar geleden heb ervaren.



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Beste vliegmaatschappij naar Rio

Bericht door Martinho » wo mei 22, 2019 16:54

Alle maatschappijen versoberen zoveel mogelijk, mede onder de druk van de prijsbrekers. OK, Ryanair vliegt niet op Brazilie.

Tegenwoordig zijn AF en KLM eigenlijk een, en volgens mij maakt het niet zo veel verschil. Ik vond het wel een nadeel dat ik bij AF de aankondigingen niet of nauwelijks versta.... Wat me daar opviel is dat de broodjes je bek uitstoven, ik dacht nog: ik meende te weten dat Fransen eisen dat brood kakelvers is...
Ik hen bijna alles gevlogen op Rio wat er maar komt. De rechtstreekse verbinding van de KLM vond ik uiteindelijk de plezierigste, of beter: de minst erge. Want overstappen op Gatwick (Met BA), Charles de Gaulle (AF) en zelfs Madrid was een complete ramp. Lissabon gaat nog, dus de TAP is mogelijk al waren die toestellen nogal slecht toen.



Gebruikersavatar
BrazilianPS
Artikels: 0
Berichten: 115
Lid geworden op: zo jul 08, 2012 11:34

Re: Beste vliegmaatschappij naar Rio

Bericht door BrazilianPS » do mei 30, 2019 23:48

Bedankt voor de reacties. Heb bij KLM geboekt. Dit op basis van prijs en vlieg net iets liever met KLM dan AirFrance ivm Nederlandse ondertiteling van films onderweg.



Plaats reactie