Schietincident in Cafe del mar

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gast
Artikels: 0

Schietincident in Cafe del mar

Bericht door Gast » zo feb 15, 2009 22:10

Naar ik hoor is er gisteravond een Schietincident geweest in of voor Cafe del mar.
Wat er percies is gebeurt weet ik niet, maar er is wel een brasiliaans meisje dood. ( 22 jaar)
Staat ook in de krant Diaro, maar mijn portugues is niet goed genoeg
misschien dat iemand anders meer weet



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » ma feb 16, 2009 13:51

Ik heb links en rechts geinformeerd en het ook aan Rob van de Heineken Bar gevraagd, maar niemand kon mij hier iets over vertellen.



Ramon
Artikels: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: za aug 23, 2008 14:12

Bericht door Ramon » ma feb 16, 2009 14:35

Was het wel Cafe Del-Mar op de Praia Iracema ? Je hebt in Brasil heel veel tenten met die naam.



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » ma feb 16, 2009 14:51

Volgens iemand die ik via MSN sprak was het op iracema, ze woonde met haar samen, deze vertelde dat het in Delmar was gebeurd, een ander vertelde dat het wel was gebeurd maar niet in delmar maar wel op iracema en ja in Fortaleza.
Dit waren de woorden die ze zij tegen mij.
UMA LEVOU UM TIRO NA CABEÇA
E A OUTRA FOI UM GRINGO QUE MATO....E JOGOU ELA NO MATO EMROLADA COM UM LENÇOU

maar mijn portugues is niet echt geweldig.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » ma feb 16, 2009 17:09


Da Redação DE POVO

16 Fev 2009 - 00h51min


Quatro assassinatos de mulheres foram registrados no Estado durante o fim de semana. Em Fortaleza, a Polícia registrou na noite de sábado, por volta das 20 horas, o assassinato de Raimunda Abreu dos Santos, de 28 anos. Ela foi alvejada com dois tiros de revólver, um dos quais na cabeça, quando se encontrava em sua residência na rua Maria Ivone, no bairro Edson Queiroz. Segundo informações da Coordenadoria Integrada de Operações de Segurança (Ciops), duas pessoas conhecidas no bairro pelos apelidos de Teletube e Cacá Traficante são acusados do assassinato.

Os outros três assassinatos aconteceram no Interior do Estado. Em Iracema, distante 283 quilômetros de Fortaleza, Francisca Carlóbia de Souza Lima, 26, foi morta com quatro golpes de faca, um dos quais na altura do peito esquerdo. O assassinato aconteceu dentro de um salão de beleza, segundo a Polícia, por volta das das 14 horas de sábado. O acusado do assassinato é um ex-companheiro de Francisca, que está foragido. Segundo investigações inciais, ciúmes seria o motivo do crime.

No município de Tejuçuoca, a 155 quilômetros de Fortaleza, uma discussão entre um casal teria sido o motivo da morte de Maria do Carmo da Silva,de 63 anos. Ela foi atingida a golpes de faca dentro de sua residência, segundo a Polícia, pelo marido, conhecido por “Ciposão”, que está foragido.

O homicídio aconteceu na tarde do último sábado. Segundo informações de testemunhas repassadas à Polícia, os vizinhos informaram na delegacia do município que o casal havia brigado na noite anterior ao crime e, instantes antes do assassinato, os dois haviam discutido.

O quarto caso aconteceu na madrugada de sábado, na Zona Rural de Viçosa (344 quilômetros da Capital), na serra da Ibiapaba. De acordo com a Polícia, Juliana dos Santos, 26, foi morta com dez golpes de faca. A acusada do crime é Maria do Socorro dos Santos, 34, companheira de Juliana.

Ela foi presa pela Polícia instantes depois do crime. No depoimento que prestou à Polícia, ela disse que as duas discutiram e que havia morto a companheira por ciúmes.

Divisão
O titular da Secretaria da Segurança Pública e Defesa Social (SSPDS) Roberto Monteiro, diz que a Divisão de Homicídios terá uma delegacia especializada para investigar homicídios contra a mulher que tenham autoria desconhecida. A previsão é de que a divisão especializada em mortes de autoria desconhecida, esteja com as obras concluídas até janeiro do ano que vem.

Atualmente, o Estado conta com cinco delegacias especializadas em crimes contra a mulher. Uma, localizada em Fortaleza; e as demais nos municípios de Crato, Iguatu, Juazeiro do Norte e Sobral.

NÚMEROS
93
mulheres
FORAM ASSASSINADAS EM TODO O ESTADO NO ANO PASSADO


Dit is het afgelopen weekend gebeurd.
Iracema is een plaats in het Interior ongeveer 283 KM van Fortaleza.



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » ma feb 16, 2009 17:17

Nou, het was in de buurt, fantaseren kunnen ze daar als de beste, misschien dat er in dat gehucht ook een Cafe del Mar is, je weet maar nooit, met een verdwaalde Gringo.



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » di feb 17, 2009 23:08

het verhaal klopt wel, een meisje van 22 jaar is voor delmar door het hoofd geschoten, heb dit nu van een derde person bevestigd gekregen.
hoorde dat het een drugsdealer was die er gechoten heeft



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di feb 17, 2009 23:56

Inderdaad zwabber, het zal wel kloppen, maar dit was dus waarschijnlijk cafe del mar in de stad Iracema, zoals al eerder vermeldt uit de bron van rap, 283 kilometer buiten Fortaleza.
Als het echt in Fortaleza gebeurd zou zijn, zou Rob van de Heineken Bar het wel geweten hebben, die was er namelijk die avond. Er zijn zoveel mensen die de waarheid verdraaien, en wat vervolgens mond op mond verder wordt verteld.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » wo feb 18, 2009 20:28

Vraag Remco maar even hij woont in Fortaleza en bevestigde dit bericht.



andre van Nelle
Artikels: 0
Berichten: 180
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 16:15

Bericht door andre van Nelle » wo feb 18, 2009 23:52

idd robert er zijn mensen die de waarheid verdraaien om er zelf beter van te worden he EN beter te LIJKEN als ze zijn he
ik weet er ALLES van he
grt Andre



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » do feb 19, 2009 00:39

andre geen ouwe koeien



andre van Nelle
Artikels: 0
Berichten: 180
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 16:15

Bericht door andre van Nelle » do feb 19, 2009 01:23

koeien van een week oud zwabber?
grt andre



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » do feb 19, 2009 02:28

OOK die zijn niet te vreten
VI junior?



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » do feb 19, 2009 04:55

Het klopt ok!......Lekker belangrijk.........
Totaal inrelevant dit onderwerp, er worden er hier dagelijks velen door het hoofd geschoten of op een andere manier om het leven gebracht.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » do feb 19, 2009 05:53

Andre he,
Wat is het probleem he
Ik begrijp niet he wat het met dit onderwerp te maken heeft he

Maar om nu weer ontopic te blijven, hier in Fortaleza weet niemand wat over een schietpartij voor Del Mar, ik heb het vanavond nog een keer gevraagd aan Rob en hij zit er 10 meter vandaan en hij weet van niks.
Laatst gewijzigd door rap op do feb 19, 2009 06:14, 1 keer totaal gewijzigd.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » do feb 19, 2009 06:13

andre van Nelle schreef:er zijn mensen die de waarheid verdraaien om er zelf beter van te worden he EN beter te LIJKEN als ze zijn he
ik weet er ALLES van he
grt Andre
Breek me de bek niet open he



herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Bericht door herm » do feb 19, 2009 09:44

he?


Nada

Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » do feb 19, 2009 19:06

Rap vraag Remco maar even hij wist me percies te vetellen hoe het zit.



andre van Nelle
Artikels: 0
Berichten: 180
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 16:15

Bericht door andre van Nelle » do feb 19, 2009 19:15

idd rap
BREEK ME DE BEK NIET OPEN



herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Bericht door herm » do feb 19, 2009 20:56

Vecht dat nou eens uit, een leuke attractie naast chico op de sax, de rondvliegende klappertandjes met stukjes van nelle shag er tussen ;-)


Nada

Plaats reactie