Não me Perturbe (bel me niet register)

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7215
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Não me Perturbe (bel me niet register)

Bericht door Progresso » wo jul 17, 2019 18:50

Word jij ook zo doodmoe van al die telemarketing bellers. Nu registreren op Não me Perturbe.

Volgens mij zijn het eerst de telecomboeren die hun bestandjes moeten kruisen met de Não-me-Perturbe-database. In latere instantie komen de zorgverzekeraars en banken erbij.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Não me Perturbe (bel me niet register)

Bericht door borsjea » wo jul 17, 2019 21:57

Procom SP kende het bel me niet al een groot aantal jaren en het lijkt er op dat de gegevens zijn over gezet naar "Não me Pertube" ik kreeg bij het registreren een medling dat me nummer al bij procom was geregistreerd. Registratie geeft wel een afname maar geen einde aan telefoontjes, voor je smartphone bestaan er apps die op nummer nivo kan blokkeren, mis dit voor de vaste telefoon, zou graag zien dat ik gericht telefoonnummers kan blokkeren.



Gebruikersavatar
Ivan Bahia
Artikels: 0
Berichten: 189
Lid geworden op: za jul 21, 2018 16:19
Locatie: Salvador / Bahia
Contacteer:

Re: Não me Perturbe (bel me niet register)

Bericht door Ivan Bahia » vr aug 09, 2019 22:27

Ben ook benieuwd, heb me gelijk geregistreerd toen de site openging en eindelijk bereikbaar was.
Nu 30 dagen wachten tot het cadaster effectief is ...
Daarna kunnen we eindelijk procederen en een flinke cent verdienen aan de overtreders. Ik vecht immers al jaren vergeefs tegen tim en claro ivm ongewenste reklame berichten en oproepen. Via consumidor.com kon je meestal wel een blokkage voor elkaar krijgen maar enkele maanden nadien herbegon het spelletje steeds opnieuw.
Ben dus benieuwd.


Je leeft maar één keer, maak er het beste van en ... geniet :D
Je kan ons steeds bereiken voor Bahia-informatie via onze site https://ivan-salvador-bahia-guide.com.br/

borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Não me Perturbe (bel me niet register)

Bericht door borsjea » ma aug 12, 2019 20:23

Twee weken lang door een computer van Nextel lastig gevallen op onze vaste aansluiting dat er een rekening open staat, Niemand heeft hier nextel in huis. Computer werkt met woord/zins herkening diverse malen aangegeven dat we geen Nextel aansluiting hebben, afgelopen vrijdagmiddag tot zover het laatste bericht, dat de Nextel aansluiting binnen enkele uren zou worden afgesloten.



Plaats reactie