Brazilie Nieuws: Moro: de president is bijzonder oprecht

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Moro: de president is bijzonder oprecht

Bericht door Redactie » wo dec 04, 2019 13:55

Brazilie Nieuws: Moro: de president is bijzonder oprecht
by Redactie


Afbeelding
Tijdens een evenement over de strijd tegen de corruptie loofde minister van justitie Sérgio Moro president Bolsonaro: “Vat dit niet op als zelfverheerlijking, maar het is een positief punt van de huidige regering. President Jair Bolsonaro is een zeer oprecht persoon: iedereen die hem kent zal dat bevestigen”, aldus de minister.

Moro gaf toe dat er nog altijd...

Read more



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Brazilie Nieuws: Moro: de president is bijzonder oprecht

Bericht door joaninha » wo dec 04, 2019 20:59

Ik vertrouw die gast voor geen meter. Nu al helemaal niet. Iemand prijzen die zijn zoontjes bevoorrecht en baantjes verschaft aan eigen vriendjes. Is Moro dom of gewoon schijnheilig? Ik denk het laatste. Misschien heeft hij wel een dubbele agenda. En aast hijzelf op het presidentschap wanneer de tijd rijp is.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Moro: de president is bijzonder oprecht

Bericht door borsjea » do dec 05, 2019 20:07

Het is nog maar de vraag of Moro een presidentschap prefereert. Als hij het doet maakt deze volksheld overigens wel een goede kans, voor de laatste verkiezingen is hij wel eens in de enquêtes mee genomen en daar scoorde hij goed. Een functie bij de STF zal hij denk ik eerder ambiëren, geeft hem natuurlijk ook veel meer jaren zekerheid. De aanvallen op Moro vanuit links lijkt er op dat ze hem meer vrezen dan Bolso.



Plaats reactie