Brazilie Nieuws: Bolsonaro en Costa in de clinch

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Bolsonaro en Costa in de clinch

Bericht door Redactie » zo feb 16, 2020 16:14

Brazilie Nieuws: Bolsonaro en Costa in de clinch
by Redactie


Afbeelding
President Bolsonaro gaf gisteren een nota uit waarin hij antwoordt op de kritiek van gouverneur Rui Costa (PT) van Bahia, de actie van de militaire politie van Bahia in vraag stelt en stelt dat ex-kapitein van de elite eenheid Bope Adriano da Nóbrega “waarschijnlijk het slachtoffer werd van een executie om hem op een eenvoudige en snelle manier uit de weg te ruimen”.
...
Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4121
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro en Costa in de clinch

Bericht door borsjea » zo feb 16, 2020 22:41

Een paar dagen geleden bij de bekendmaking van de moord wierp ik al een balletje op in relatie met deze daad en die van ex-burgemeester Celso Daniel. Ik vraag me al lange tijd af of raadslid Marielle Franco ook niet met iets naar buiten wilde komen. De aanslag op haar leven wees in de strijd vd verkiezingen als snel richting de condominium van Bolso, al snel had men het over een buurman van Bolso die het gedaan zou hebben. En logboek noties van een portier die niet overeenkomt met audio opnames. Verklaring vd zelfde portier richting Bolso die niet klopt en inmiddels door de portier weer is ingetrokken. Alles lijkt er op dat de beschuldigingen bewust een richting werden opgestuurd, wie hadden in die tijd profijt van een mogelijke schandaal van een populaire presidentskandidaat? Al snel gaf Lula via via een verklaring waar aangaf dat er wellicht belastende verklaring richting de Bolso´s verloren zou zijn gegaan, het zou ook wel eens een ontlastende verklaring kunnen zijn richting deze familie en een belastende richting de partij van Lula.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro en Costa in de clinch

Bericht door comulder » ma feb 17, 2020 09:37

En daar is hij weer, de 'die hard' Bolsa aanhanger. 1 ding moet ik je nageven, je bent wel consequent.



Plaats reactie