Brazilie Nieuws: PT versus PT?

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: PT versus PT?

Bericht door Redactie » ma feb 17, 2020 21:20

Brazilie Nieuws: PT versus PT?
by Redactie


Afbeelding
De gouverneur van Bahia, Rui Costa (PT), ging vandaag opnieuw in op de kritiek van president Bolsonaro, met betrekking tot de politionele actie waarbij de voortvluchtige militieleider Adriano da Nóbrega om het leven kwam.

“Ik hoop dat de president van de republiek wat meer tijd gaat besteden aan de werkloosheid, aan de strijd tegen armoede. Het aantal armen...

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4121
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: PT versus PT?

Bericht door borsjea » do feb 20, 2020 02:03

"“Ik hoop dat de president van de republiek wat meer tijd gaat besteden aan de werkloosheid"
Een werkeloosheid die tussen 2014 en 2016 enorm toe nam, wie was er toen President?
We zien nu eindelijk op dat gebied geleidelijk aan een daling, gaat nog erg langzaam.
"blokkeren van de uitkering Bolsa Família"
Hier bedoeld hij de vertraging van de aanvragen mee, ook hier moet hij terug kijken naar het jaar 2015 toen was het aantal wachtende nog veel groter.
Er liggen regeringsplannen om de INSS te hulp te schieten met ondersteuning van het leger en het inhuren van oud INSS medewerkers het hoe en waarom dit nog geen werkelijkheid is is mij niet duidelijk



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Brazilie Nieuws: PT versus PT?

Bericht door comulder » do feb 20, 2020 17:18

Dat zaken in het verleden niet goed gegaan zijn wil nog niet zeggen dat je er nu niets aan hoeft te doen.
k volg de politiek in Brazilië slechts zijdelings maar heb sterk de indruk dat Bolsonaro qua beleid (nog?) weinig heeft klaargespeeld.



Plaats reactie