Brazilie Nieuws: Bolsonaro: “Op een dag sterven we allemaal”

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Bolsonaro: “Op een dag sterven we allemaal”

Bericht door Redactie » ma mar 30, 2020 17:07

Brazilie Nieuws: Bolsonaro: “Op een dag sterven we allemaal”
by Redactie


Afbeelding
President Bolsonaro zou binnen de kring van zijn nauwe medewerkers gezegd hebben dat “hij zijn buik vol heeft van Mandetta” (Luiz Henrique Mandetta – minister van Volksgezondheid), zo meldt columnist Tales Faria.

Bolsonaro ging (nog) niet over tot een ontslag omdat hij wel beseft dat dit crisis rondom de pandemie nog zou verergeren.

De president voelt zich in de steek gelaten...

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro: “Op een dag sterven we allemaal”

Bericht door borsjea » di mar 31, 2020 17:06

Waar bolso zijn buik vol heeft van iedereen op een enkeling na die zijn hielen likt groeit de groep Brazilianen die de buik vol heeft van Bolsonaro er lijkt geen einde te komen aan de dagelijkse panalaçao.
Een groot deel van Brazilië draait gewoon door, op afstand werken, onderwijs op afstand, verkoop op afstand, tele medicina, verkoop via afhaal zorgt er voor dat het merendeel door gaat. Het is met name de comercio die er last van heeft en ook daar zie ik dat steeds meer die op hun winkel een Whatsapp nummer bekend maken of via lokale FB pagina´s. Woon aan een doorgaande weg en vanaf 11:00 t/m 23:00 uur zijn van de 10 motoren die langs komen zij er 9 bezorgers. Ben er van overtuigd dat over een niet al te lange tijd er langzaam meer ondernemers met inachtneming van wat toegangsbeperkingen mbt het aantal personen weer wat activiteiten kunnen ontplooien, het zal mij niets verbazen dat vele eigenaren niet in de zaak aanwezig zullen zijn onder de mom ik heb een chronische ziekte.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro: “Op een dag sterven we allemaal”

Bericht door Felix » di mar 31, 2020 20:05

Na de zieke voorbeelden van de gestoorde president is er een duidelijke toename waar te nemen van het autoverkeer op de wegen.



Plaats reactie