Mijn Brazilië Corona Brazilië: Het verhaal van Rico die nog steeds in Goiãnia verblijft

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mijn Brazilië
Artikels: 114
Berichten: 196
Lid geworden op: zo okt 28, 2018 11:05
Locatie: Nederland
Contacteer:

Mijn Brazilië Corona Brazilië: Het verhaal van Rico die nog steeds in Goiãnia verblijft

Bericht door Mijn Brazilië » zo apr 05, 2020 11:09

Mijn Brazilië Corona Brazilië: Het verhaal van Rico die nog steeds in Goiãnia verblijft
by Mijn Brazilië

Goiãnia Brazilië Op 5 maart 2020 ben ik in Goiãnia aangekomen om mijn vriendin te bezoeken en om haar familie voor de eerste keer te ontmoeten. Een prachtige reis, want ik ben nog nooit buiten Europa geweest en dat maakt het mijn eerste grote reis. De eerste week zijn we in Goiãnia gebleven. Goiãnia ligt …
Read More...

Read more



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7399
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Mijn Brazilië Corona Brazilië: Het verhaal van Rico die nog steeds in Goiãnia verblijft

Bericht door Progresso » zo apr 05, 2020 12:05

Wat een onsamenhangend verhaal.

De Nederlandse ambassade waarschuwt al 2 weken om zo spoedig mogelijk uit Brazilië te vertrekken. Tot vandaag de dag zijn er nog regelmatig vluchten tussen São Paulo en Amsterdam. Er zijn ook de afgelopen weken een groot aantal vluchten tussen Goîano en São Paulo uitgevoerd.

Een simpel mailtje of app naar buitenlandse zaken en deze man zou al lang en breed in Nederland zitten.

Ik kan mij voorstellen als je de taal spreekt, een goed onderkomen hier hebt, je zonder problemen de komende vier maanden aan geld kunt komen en je ziekte- en reisverzekering op orde hebt je hier in Brazilië blijft. Zeker als je als zzp-er of werknemers in Nederland even niets te zoeken hebt. Ik ken er minimaal vijf die de komende tijd lekker in Canoa Quebrado of Fortaleza blijvenzitten.

Echter, uit alles blijkt dat deze man volledig onervaren is en geen idee heeft van wat hij aan het doen is. Die vriendin van hem zal het wel prettig vinden, zo'n wandelende Banco24horas, maar dit is weer een echt voorgeprammeerd geval waar alles mis gaat wat mis kan gaan.

Mijn welgemeende advies, neem vanmiddag de Latam vlucht naar São Paulo en neem daar vanavond de vlucht naar Amsterdam met KLM.



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 495
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Mijn Brazilië Corona Brazilië: Het verhaal van Rico die nog steeds in Goiãnia verblijft

Bericht door joaninha » wo apr 08, 2020 07:08

Ik neem aan dat het al gebeurd is, maar tot 17:00 8 april kun je je melden als je in het buitenland zit en terug wilt naar Nederland.

https://www.nederlandwereldwijd.nl/docu ... buitenland



Plaats reactie