Brazilie Nieuws: Onderwijs of niet goed wijs?

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Onderwijs of niet goed wijs?

Bericht door Redactie » di apr 07, 2020 15:47

Brazilie Nieuws: Onderwijs of niet goed wijs?
by Redactie


Afbeelding
“Het is zinloos om een land te blijven aanvallen dat enkel maar het beste wenst voor Brazilië”. De verklaring komt van de voorzitter van de Kamer van Koophandel en Industrie Brazilië China, Charles Andrew Tang, die zegt dat hij zich zorgen maakt over de reeks storingen in de relatie tussen beide landen, te midden van de pandemie van het coronavirus, storingen die veroorzaakt worden door mensen...

Read more



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 822
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Brazilie Nieuws: Onderwijs of niet goed wijs?

Bericht door Martinho » di apr 07, 2020 19:37

Met de conclusie (in de kop) ben ik het helaas wel eens. Tenminste, zou je moeten af gaan op wat de hoogste heren (dat is de regering tenslotte) doen en zeggen. Bolsonaro voorop natuurlijk.

Het begint er op te lijken dat ze uit alle macht proberen voortijdig weggestuurd te worden.

Het wordt de hoogste tijd naar mijn mening, maar wie ben ik. Geen stemrecht...



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4145
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Onderwijs of niet goed wijs?

Bericht door borsjea » di apr 07, 2020 21:52

Dit soort beledigingen hoort niet bij een minister.
Ik hoop dat de wereld wel leering trekt van de corona virus waar nu juist een land welke een belangrijke rol in de gezondheid vertegenwoordigt als eerst wordt getroffen, ook heeft een leverancier van beademingsapparatuur laten zien hoe betrouwbaar sommige bedrijven kunnen zijn, een partij voor Brazilië bestemde beademingsapparatuur halve wegen bij een tussenlanding aan een ander land verkopen zou vanuit de chinezen overheid ook actie op moeten worden genomen.



Plaats reactie