Miss Brazilië verliest kroontje omdat ze getrouwd met belg.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5057
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Miss Brazilië verliest kroontje omdat ze getrouwd met belg.

Bericht door quasimodo » vr jul 03, 2015 01:01

Miss Brazilië verliest kroontje omdat ze getrouwd is (met een Belg)

Ana Luisa Castro beleefde afgelopen zaterdag de dag van haar leven. De 23-jarige schone werd toen gekroond tot Miss Brazilië. Ze was daarmee pas de tweede zwarte Braziliaanse die het zover schopte maar enkele dagen later gooide de organisatie roet in het eten. Ana Luisa is namelijk getrouwd met een Belg en de kandidates moeten vrijgezel zijn. Dat staat te lezen op de website van O Globo.
Castro, professioneel model, trouwde enige tijd geleden met de Naamse acteur/model Tanguy De Backer. Het huwelijk werd voltrokken in België en werd nog niet gehomologeerd in Brazilië maar Castro wil geen risico nemen.

"Ik wil geen problemen en ik wil de organisatoren niet in de problemen brengen", zo schrijft ze in een brief aan de organisatie. "Ik neem deze beslissing met pijn in het hart en ik wil benadrukken dat ik op geen enkel moment slechte intenties had. Ik heb de regionale coördinator meegedeeld dat ik getrouwd was en hij heeft nooit gezegd dat ik niet mocht deelnemen."

De terugtrekking van Castro is goed nieuws voor Catharina Choi Nunes, een Braziliaanse van Koreaanse afkomst die tweede geëindigd was. Nunes mag Brazilië meteen vertegenwoordigen bij de Miss World verkiezing, die in december in China plaatsvindt.

http://www.hln.be/hln/nl/924/Showbizz/a ... Belg.dhtml



Plaats reactie