Brazilie Nieuws: Het zit in de familie

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Het zit in de familie

Bericht door Redactie » za feb 16, 2019 16:31

Brazilie Nieuws: Het zit in de familie
by Redactie


Afbeelding
Het uitlekken van de kritiek van een van president Bolsonaro’s zonen, gemeenteraadslid (PSC-RJ) Carlos Bolsonaro, op staatssecretaris Gustavo Bebianno (PSL) wegens diens betrokkenheid in het toekennen van overheidsgeld aan stromannen als kandidaat in de verkiezingen, maakt raadgevers en geallieerden ongerust voor wat betreft de goede werking van de regering. Volgens hen wordt het tijd dat de...

Read more



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4634
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Het zit in de familie

Bericht door Felix » zo feb 17, 2019 17:21

Bolsonaro wekt de indruk compleet verdwaald te zijn en in zijn onzekerheid leunt hij op zijn zonen. De zoontjes op zich leven ook in een paralelle wereld en in plaats van zich rustig te houden menen ze tegen alle raadgevingen in iedere dag wel de wereld iets mee te moeten delen. Bolsonaro roept ze niet tot de orde omdat hij bang is in het donker.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Het zit in de familie

Bericht door Progresso » zo feb 17, 2019 20:18

Ik heb het al eerder gezegd. ik zie Bolsonaro zich nog terugtrekken uit het ambt.



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Brazilie Nieuws: Het zit in de familie

Bericht door Martinho » zo feb 17, 2019 22:16

Vast niet. Niet snel in ieder geval, waarom zou hij. Eerst de zakken een beetje vullen, nog wat meer mensen beledigen en/of in de put helpen enz.

Trouwens, een prachtige gelegenheid om die vuile communist in het noorden even een lesje te leren. Wel eerst de helft van de tanks weer oplappen, heb ik begrepen. Maar de USA wil vast wel een handje helpen, om een beetje schone handen te houden.



Plaats reactie