Brazilie Nieuws: Surrealisme

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Surrealisme

Bericht door Redactie » zo mar 03, 2019 19:39

Brazilie Nieuws: Surrealisme
by Redactie


Afbeelding
Viel Sérgio Moro van zijn pedestal? Heeft hij er spijt van om de magistratuur ingeruild te hebben voor deze verwarring? De voorbije week vertoont andermaal een surreëel karakter.

President Jair Bolsonaro loofde de voormalige bloeddorstige Paraguayaanse dictator Alfredo Stroessner, een corrupte pedofiel; minister van onderwijs Vélez Rodriguez ruilde “de...

Read more



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7477
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Surrealisme

Bericht door Progresso » zo mar 03, 2019 20:25

Ik ben benieuwd wanneer de generaals hun kapitein de wacht aan zeggen. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat niet erg.lang meer duurt. Hopelijk neemt Bolsonaro vrijwillig afstand van zijn post onder het mom van "gezondheidsredenen", anders zal het wel een "valse flag" kogel zijn die zogenaamd van links kwam.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4770
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Surrealisme

Bericht door Felix » zo mar 03, 2019 23:37

Ik ben benieuwd wanneer de generaals hun kapitein de wacht aan zeggen.
Je ziet dat Mourão voortdurend op de voorgrond treedt en dat hij meer in zijn mars lijkt te hebben dan voorheen gedacht werd. Hij werd eerst afgeschilderd een min of meer stompe en beetje domme generaal, maar blijkt het spel einden beter weten spelen dan Bolsonaro. Ze zullen hem denk ik niet snel de wacht aan zeggen maar hem wel zo'n beetje als stroman (laranja :D) voor hun eigen regering gaan gebruiken. Dan mag hij af en toe nog net doen alsof hij de baas is, net zoals die Kim van Noord Korea aan wie af en toe een moordje gegund wordt.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4146
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Surrealisme

Bericht door borsjea » ma mar 04, 2019 00:00

Misschien is het wel een opgezet spelletje om Mourão via de polulairiteit van Bolso voorafgaande aan de verkiezingen op de presidentsstoel te krijgen.
Helaas zijn de zonen van Bolso niet de eerste kinderen van presidenten die een schandaal waren voor hun vader/moeder helaas lijkt het eerder een gewoonte dan een uitzondering



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4770
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Surrealisme

Bericht door Felix » ma mar 04, 2019 01:51

Mourão had (en heeft) al een eigen populariteit maar besloot toen toch niet mee te doen als presidentskandidaat.
Mourão Presidente.png
Mourão Presidente.png (118.53 KiB) 1704 keer bekeken
MourãoIntervenção.jpg
MourãoPresidente.jpg
MourãoPresidente.jpg (40.65 KiB) 1704 keer bekeken



Plaats reactie