Brazilie Nieuws: Muilkorven

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Muilkorven

Bericht door Redactie » di jul 30, 2019 18:32

Brazilie Nieuws: Muilkorven
by Redactie


Afbeelding
Minister/rechter Marco Aurélio Mello van het hoogste gerechtshof STF is erg geschrokken van het verbaal temperament van president Bolsonaro: “Vreemde tijden. Waar gaat dit eindigen?”

In zijn meest recente moment van geïrriteerdheid suggereerde Bolsonaro dat Fernando Santa Cruz, vader van de huidige voorzitter van de orde van advocaten (OAB), Felipe Santa Cruz,...

Read more



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Brazilie Nieuws: Muilkorven

Bericht door Baiano » wo jul 31, 2019 18:42

Vind dit wel een leuke opmerking van deze minister. Maar het zal niet helpen vrees ik. Bolsonaro verklaarde bij O Globo dat hij zijn stijl (geen stijl dus) niet zal wijzigen en voegt eraan toe: "Zo ben ik nu eenmaal. Ik heb geen strategie".

Zoveel is inmiddels wel duidelijk.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Muilkorven

Bericht door René » do aug 01, 2019 08:01

@Baiano; "Vind dit wel een leuke opmerking van deze minister".... ik weet dat je met deze bewering niets vals bedoelt. Maar er is niets leuks aan de huidige politieke situatie in BR, waar een complete imbeciel die het klimaat akkoord wil opzeggen, het zelfde stemt in de VN als islamitische landen vwb de rechten van vrouwen, wiens grootouders nazis waren, extreem religieus is en daarom ook een volgende hoge raad rechter wil aanstellen die streng religieus is, een imbeciel die op tv zegt tegen een vrouw dat ze te lelijk is om verkracht te worden, toegeeft dat hij sex met kippen had, vrouwen heeft geslagen, land van indianen wil onteigenen, de amazone verder wil ontbossen, rij lessen en examens wil afschaffen, het dragen van wapens wil toestaan, enzovoort, enzovoort....

Nogmaals, je bedoelde het niet verkeerd.... Maar er is niets leuks aan de huidige politieke situatie in BR welke gesteund wordt door een corrupt justitieel apparaat, vermoedelijk omdat ze hun eigen hachje willen redden omdat de meerderheid zelf zo corrupt als de pest is.

En een hoge raad rechter als Marco Aurelio of Gilmar mendes... Misschien de minst corrupte of eerlijke rechters van de hoge raad...Maar hebben geen invloed omdat uiteindelijk slechts 1 corrupte rechter "recht spreekt"

En als ik MA of GM was zou ik niet in een klein vliegtuigje of helicopter stappen.....



Plaats reactie