Brazilie Nieuws: Janaina Paschoal: Even logisch blijven

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Janaina Paschoal: Even logisch blijven

Bericht door Redactie » di aug 13, 2019 20:01

Brazilie Nieuws: Janaina Paschoal: Even logisch blijven
door Redactie


Afbeelding
De verdedigers van ex-president Lula dienden gisterenavond een nieuw verzoek in tot habeas corpus bij het STF (Supremo Tribunal Federal), vragende dat minister Alexandre de Moraes de uitgelekte gesprekken tussen de leden van de Lava Jato task force en gepubliceerd door diverse media, volledig zouden vrijgegeven worden De verdedigers van ex-president Lula dienden gisterenavond een nieuw verzoek...

Lees meer



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7215
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Janaina Paschoal: Even logisch blijven

Bericht door Progresso » di aug 13, 2019 21:24

Als ik in mijn kleine wereldje, waar ik ooit eens een kantoortje verhuurde aan de CUT vakbond en redelijk goed kon waarnemen wie daar binnenkwamen dan zou het mij allemaal niets verbazen.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4094
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Janaina Paschoal: Even logisch blijven

Bericht door borsjea » wo aug 14, 2019 00:32

De connecties die de PT zou hebben met de misdaadorganisatie PCC is een aantal maanden geleden ook al eens door Palácio verklaard.

Het hele proces vanaf het uitlekken van de boodschappen, het bekend worden waar de getroffen van de hack zitten lijkt er erg op dat alles is opgezet met één doel de grote leider in vrijheid te krijgen het mag wel haast duidelijk zijn waar we de aanzet van de hack moeten zoeken. Voor zover ik weet is nog steeds niet aangegeven of de berichten authentiek zijn, ben benieuw hoe de advocaten dat gaat aantonen



Plaats reactie