Geen vissen voor RS112 miljoen

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7495
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Geen vissen voor RS112 miljoen

Bericht door Progresso » zo jan 07, 2024 19:40

Mooi joh,

RS112 miljoen belastinggeld door het putje gespoeld, maar dan heb je ook wat.

https://g1.globo.com/ce/ceara/noticia/2 ... ce=twitter



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 502
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Geen vissen voor RS112 miljoen

Bericht door joaninha » vr jan 26, 2024 17:02

We zullen het gaan zien of die bouwruiine omgetoverd kan worden tot een universiteits campus met virtueel aquarium. Beter die hele hap slopen.
Vrijwel elk project komt tussentijds stil te liggen door geldgebrek/wanbeleid/corruptie. De nieuwe oostlijn van de metro zou meen ik dit jaar gereed moeten zijn. De tunnel boormachines zijn niet verder gekomen dan tot onder de kathedraal en staan reeds weer lange tijd stil. De werkzaamheden aan stations op de lijn liggen ook al weer een tijdje stil.
De ponte des ingles (naast de bouwruiine van het aquarium) zou gerestaureerd worden. Een paar jaar geleden begonnen de werkzaamheden. Maar verder dan zandstralen/coaten/herstellen van de basis constructie is het ook niet gekomen volgens mij. De aftakking van de lightrail naar de luchthaven loopt ook steeds verder achter op de planning.
De uitbreiding van de luchthaven was ook jaren een bouwruiine totdat Fraport (Frankfurt Airport) daar het roer overnam en het project eindelijk tot een goed einde bracht. Ik ben benieuwd.



Plaats reactie