Cabo Verde Airlines: eerste vlucht Amsterdam-Natal

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
dennisdeol
Artikels: 0
Berichten: 6
Lid geworden op: di aug 25, 2015 14:25

Re: Cabo Verde Airlines: eerste vlucht Amsterdam-Natal

Bericht door dennisdeol » vr jan 08, 2016 19:34

Verwarring is groot maar sgr is ook weer niet een volledige garantie . Slechts bij pakketreizen is er een vergoeding mogelijk mits ze zijn aangesloten . SGR geeft geen garantie op los geboekt luchtvervoer (noch lijndienst, noch charter).
Ik weet dat er een aantal mensen zijn die door flybrazil ernstig benadeeld zijn doordat ze slechts een ticket hebben geboekt . Maar goed als het bij Cabo mis gaat zijn de zorgen ook niet te overzien .



Timmie
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: wo jan 12, 2011 17:29

Re: Cabo Verde Airlines: eerste vlucht Amsterdam-Natal

Bericht door Timmie » za jan 09, 2016 12:28

@dennisdeol
SGR geeft geen garantie op los geboekt luchtvervoer (noch lijndienst, noch charter).
Ik weet dat er een aantal mensen zijn die door flybrazil ernstig benadeeld zijn doordat ze slechts een ticket hebben geboekt .

Alle mensen die bij Flybrazil een ticket hadden geboekt zijn benaderd door het SGR via een email met daarin hoe te handelen enz. Ook ik had destijds alleen een ticket bij Flybrazil geboekt en binnen 8 dagen de ticket vergoed gekregen door het SGR. Heb toen geboekt bij TAP net als andere mensen, deze mensen kwam ik tegen op Schiphol en hadden dezelfde ervaring.



Plaats reactie