waar hoogste koers voor euros.

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Bert
Artikels: 0

waar hoogste koers voor euros.

Bericht door Bert » zo dec 03, 2017 01:49

Waar kun je tegenwoordig het beste euro's wisselen voor reais.?? Vroeger hadden ze bij BI geloof ik iemand. Aub niet antwoorden bij wisselkantoor op beira mar of Pinto Martins. Dat kan ik zelf ook nog verzinnen.

quasimodo

Re: waar hoogste koers voor euros.

Bericht door quasimodo » wo dec 13, 2017 22:16

Net achter de mc Donalds bij het wisselkantoortje binnen krijg je meestal de beste prijs als het laagseizoen is. Als je het vraagt en zegt dat je een vaste klant bent krijg je soms 5 centen meer als wat er aangegeven staat. In het hoogseizoen als er euro's genoeg zijn kun je meestal beter pinnen. Bij Bar Internacional hadden ze vaak ook een goede koers. Maar dat kwam omdat ze vaak grote bedragen wisselde. Vraag het Marco eens. als het om een behoorlijk bedrag gaat zal die man ook wel voor jou willen wisselen.

comulder

Bericht door comulder » do dec 14, 2017 09:32

@quasi, Je loopt volgens mij wat achter. Bar Internacional is al heel lang (1 1/2 jaar?) dicht. Helaas. Mijn schoonouders wonen vlakbij.

quasimodo

Bericht door quasimodo » do dec 14, 2017 13:20

Weet ik daarom schreef ik ook in de verleden tijd. Marco woont tegenwoordig in Canoa. Waarschijnlijk heeft hij nog wel een telefoon nummer van de geld wisselaar in Fortaleza. Kun je die toch gewoon bellen. Als het tenminste om een substantieel bedrag gaat. Anders zou ik de moeite niet doen.

Plaats reactie