Feyenoord Bar Caucaia (+10 nieuwe foto's!)

Plaats hier je vakantiefoto's en filmpjes van Fortaleza en omstreken!
Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » di apr 07, 2009 15:33

Nou Kempenaar dat zou ik niet zo snel zeggen, aardrijkskunde was en is nog steeds een van mijn beste vakken samen met talen! Alleen een vergissinkje is gauw gemaakt in mijn enthousiasme! Hartstikke fijn dat je Feyenoord ook een warm hart toe draagt, een Feyenoorder ben je voor het leven, in goeie en slechte tijden! Jammer dat ik tegen die tijdt weg ben als jij aankomt, mijn tijd zit er dan op, ik had je graag hier een rondleiding gegeven en met je een biertje gedronken in Caucaia! Suadacoes!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo apr 08, 2009 18:36

Bedankt weer raj, heb de rest van de foto's toegevoegd... Wil heeft het ook wel naar zijn zin zie ik... ;)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Cumbuco
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mar 11, 2009 02:30
Locatie: Netherlands

Bericht door Cumbuco » wo apr 08, 2009 23:27

Leuke foto's allemaal, ziet er gezellig uit. 1 foto staat er twee keer :confused2:


Afbeelding

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » do apr 09, 2009 16:59

Die ene foto met de gele stoelen is genomen bij Batatella lanches! Ja Wil had goed naar zijn zin hier. Waarschijnlijk komt hij zondag weer!



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » vr apr 10, 2009 00:54

Salseros ik heb je nog een paar foto´s gemaild, die schilder wilde ook op de foto hahaha!!



Paul
Artikels: 0
Berichten: 423
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 19:36
Locatie: Tilburg

Bericht door Paul » vr apr 10, 2009 01:08

Raj , was er opruiming in de Feyenoord shop? Het halve dorp loopt in die kleding!



Vön Smallhausen
Artikels: 0
Berichten: 201
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 20:55
Locatie: Alkmaar

Bericht door Vön Smallhausen » vr apr 10, 2009 16:43

Ze geven die shirtjes tegenwoordig gratis weg.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » vr apr 10, 2009 16:49

Raj verzocht mij vriendelijk, doch dringend, onderstaande foto's ook nog te plaatsen... het Feyenoord embleem (dit zijn echt de laatste foto's). ;)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » vr apr 10, 2009 21:06

Ja Salseros, die schilder wilde graag ook op jou site staan hahaha! Hij wil graag zijn schilderkunst laten zien voor eventuele andere nederlanders haha! Nou daar staat hij dan op de laatste foto, schilder Claudio!



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » ma sep 14, 2009 01:41

Nou senhor Salseros ik heb begrepen dat jullie morgen naar Caucaia gaan, ik zou zeggen veel plezier daaro en doe mijn amigo's Joao Neto(Feyenoord bar) en Marcos(Batatella lanches) de groeten van me!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di sep 15, 2009 15:32

Zo, we zijn gisteren dus inderdaad naar Caucaia geweest! Die Feyenoord bar en die andere waren beide gesloten helaas... we zijn naar een ander barretje geweest waar we wat biertjes gedronken hebben. Raj, kun je je vriendin en haar ouders nogmaals bedanken voor de gastvrijheid, het eten was heerlijk en uiteraard hadden ze voor een man of 20 gekookt terwijl we maar met z´n vieren waren haha... Ik heb een mooie foto gemaakt van je vriendin en de kleine, als ik terug ben stuur ik hem wel per mail naar je toe! :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » di sep 15, 2009 16:02

Ja Salseros goed dat je naar je zin hebt gehad! Ze zijn inderdaad hele gastvrije mensen. Jammer dat jullie op een maandag ochten/middag zijn geweest want dan is er in Caucaia niet veel te beleven. Ik heb gehoord dat Marcos een andere Batatella lanches aan het bouwen is aan de overkant van de straat. En Joao heeft gewoon een baan erbij want door de weeks gaat de Feyenoord na vijven open! Volgende keer wat later gaan of in de weekend! Ik zie foto's wel tegemoet! Thcau!



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » vr okt 16, 2009 15:50

Zo gisteren dan eindelijk Joao Neto bezocht en een aantal latinha´s cerveja in Feyenoord bar gedronken! Die stamgasten waren verheugd mij weer te zien en het was gezellig druk want gisteren hadden ze vrij hier in caucaia want Caucaia bestaat heden 250 jaar. Groot feest(met muziek en vuurwerk) de afgelopen paar dagen georganiseerd door de municipal Caucaia! Gisteren avond naar de grote plein geweest tot 2 uur ´s nachts volop druk. Er traden een aantal forro bands op, 2 bekende voor mij nl Forro do Muido en Forro Balancear!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » vr okt 16, 2009 16:45

Hmmm, forró do Muido had ik ook wel willen zien (als je begrijpt wat ik bedoel!)... ;)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Re: Feyenoord Bar Caucaia (+10 nieuwe foto's!)

Bericht door Raj Feyenoord » do jun 21, 2012 14:47

Gisteren kregen we een slechte bericht dat op dinsdag, Claudio de schilder van de Feyenoord Bar was overleden! Hier boven met blauwe Feyenoord shirt! Hij was overreden door een bus van Vitoria toen hij op zijn motor reed. Hij was een bekende man in Caucaia en op zijn begrafenis waren dan ook veel mensen aanwezig! Claudio R.I.P.



Plaats reactie