Levendig Fortalezacorner.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.

Waarom is dit forum morsdood?

Omdat Jim iedereen afzeikt.
2
9%
Omdat de koffietafel naar Natal verhuist i.v.m. familieomstandigheden.
4
17%
Omdat Salseros alles weggumd.
2
9%
Carlos is op vakantie
1
4%
Zwabber is met Dorus afgereisd naar Pakistan.
3
13%
Waar maakt die JimVe zich nu weer druk om? Kan hij geen permanente ban of zo krijgen?
3
13%
Omdat Spanje gewonnen heeft.
2
9%
Omdat alle René- en Marcel- goden tm 2017 volgeboekt zijn.
1
4%
Waar is de Spons?
5
22%
 
Totaal aantal stemmen: 23

muddyron
Artikels: 0

Bericht door muddyron » zo aug 22, 2010 17:17

salseros ,zoals macaroni zeer terecht opmerkte bij een van zijn tips om dit forum te verbeteren,schoon fortalezacorner op en verwijder alles wat ouder is dan pakweg een half jaar.
je vroeg tips om dit forum te verbeteren ,doe er dan ook iets mee.
bovendien zou ik,als ik jou was het aantal topics ook verminderen ,je ziet nu door de bomen het bos niet meer.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » zo aug 22, 2010 19:05

Muddyron, ik sla heus zijn adviezen niet in de wind, ik heb zojuist de engelse sektie verwijderd en had al eerder wat veelgestelde vragen samengevoegd in 1 topic. Om nu alle topics ouder dan bv een half jaar te verwijderen lijkt mij niet zo'n goed idee, er zijn altijd nog wel zaken die terug gezocht willen worden door gebruikers.
Ik heb zojuist ook op verzoek van een andere gebruiker een nieuwe sektie geopend, vraag en aanbod, hopelijk heeft dit succes... zo niet dan kan ik deze vernieuwing ongedaan maken na een testperiode.

Zoals je ziet ben ik dus al bezig om aan diverse verzoeken te voldoen, waarschijnlijk zal ik over een paar maanden nog een poll starten en de mening van jullie vragen mbt evt wijzigingen.



McAroni
Artikels: 0
Berichten: 270
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 14:24
Locatie: Almere

Bericht door McAroni » ma aug 23, 2010 10:11

rap schreef:Waarom wordt alles hier vanuit een negatief standpunt benadert?????
Ik vraag mij werkelijk af waarom de eigenaar van dit forum geld stopt in een forum dat gekaapt is door een paar gekken uit Fortaleza......
AOWérs werkenden alles wat schijnbaar niet aan hun standaard voldoet wordt dood gemaakt.
Frisse lui die vaste gaste.. volgens mij gewoon idioten.
Ofwel je krijgt veel geld van deze idioten ofwel ben je een masochist. Maar dat hier niks meer loopt is mij wel duidelijk.
Geef ze allemaal een ban en je forum loopt weer. Niemand zit op commentaar van deze idioten te wachten.
SUCCES MET JE FORUM

Reiziger, je begrijpt er helemaal totaal niks van!!!!!!!!!!!
Wie is hier een idioot?
Wie is hier een masochist????
Wie moet een ban hebben!!!!!!
Wie trekt AOW???????
Niemand zit op jouw commentaar te wachten!!!!!!!!!!!!!
Succes!!!!!!!!!!!!!!!1
Reziger formuleert het wellicht wat onhandig (zou zo maar een broer van SjimVee kunnen zijn), maar er zit wel een kern van waarheid in. Feit blijft dat hier een select groepje stamgasten aanwezig is dat dit forum als digitaal verlengstuk van hun vaste terrasje op de Beira Mar ziet. Feit blijft ook dat datzelfde selecte groepje dit forum als een soort van privebezit beschouwt. En waar nodig hanteert deze navelstaarbrigade pek en veren om de ongeschreven pikorde duidelijk te maken. En daarnaast schroomt men niet om onderling ook nog even regelmatig een pissing contest te organiseren en oude koeien uit een reeds lang opgedroogde sloot te halen. Blijkbaar moet er in ieder topic gekeken worden wie het bijdehandste is en wie het verste kan piesen. Het sneue is dat een aantal stamgasten hetzelfde oudzeer (al dan niet onder een andere naam) ook op alle andere Brazilie-gerelateerde forums tot op het bot toe denkt af te moeten kluiven.

Er zijn op dit forum veel lezers en weinig schrijvers. Dat is niet omdat het lezende deel van dit forum niets zinnigs te melden heeft, maar omdat niemand zin heeft om op z'n kop gescheten te worden door de forum-elite. Levendigheid op een forum begint met respect...



Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Ok nu ik

Bericht door Gaucho » ma aug 23, 2010 10:30

MacAroni schreef:Er zijn op dit forum veel lezers en weinig schrijvers. Dat is niet omdat het lezende deel van dit forum niets zinnigs te melden heeft, maar omdat niemand zin heeft om op z'n kop gescheten te worden door de forum-elite. Levendigheid op een forum begint met respect...
Zo MacAroni nu ik even. Ik heb een tijdje geleden besloten om de strijdbijl te begraven en met een ieder die het wil gewoon weer op goede voet verder te gaan. Het begon met een bijzondere ontmoeting tussen mij en Rap tijdens een vlucht van Lissabon naar Amsterdam dat wij elkaar de handen had geschud. Ik zelf vond het fantastisch dat we in ieder geval op deze bijzondere manier nu eindelijk de oude vetes die nergens op sloegen voor eens en voor altijd achter ons te laten waarvoor hulde!!!

Alleen is het zo dat er nog steeds bepaalde gasten zijn die het schijnbaar dit niet kunnen accepteren en gewoon dus doorgaan. En dan heb je het over respect? Sorry maar dan mag je die gasten aanspreken die mij totaal geen respect waardig zijn. Ik kan je zo de namen noemen. jimis............, de gefrustreerde belg uit Herenthals, ene Bert uit Natal, ene Michel en etc etc. Andere prikkers ook Fortalezagangers hebben mij gecomplimenteerd met mijn stap. Daarom mede ook dat Salseros mij hier heeft toegelaten want anders had hij dat niet gedaan.

Ik heb toen mijn goede wil getoond. Ga maar even die gasten maar aanspreken die het maar niet kunnen laten om mij aan te vallen terwijl ik gewoon op normale manier verder wil gaan. Ja ik ga soms ook te keer ja. Soms ook net over het randje en dat geef ik toe. Maar gezien bepaalde gasten het maar niet kunnen laten laat ik ook niet over mij heen gaan.

Als je het over respect hebt MacAroni moet je o.a. niet bij mij zijn. Ik heb mijn deel gedaan en probeer op goede manier en voet verder te gaan. Dat er soms onzin wordt geplaatst door mij ( zie reactie Marcel ) ach zie het maar zo als bijdrage om verzoek om de boel levendig te houden. Maar als bepaalde gasten niet na kunnen laten om mij weer en keer op keer aan te vallen zal ik het niet nalaten om terug te slaan.


Dus om deze posting af te sluiten gebruik ik jouw woorden:
Levendigheid op een forum begint met respect


Afbeelding

McAroni
Artikels: 0
Berichten: 270
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 14:24
Locatie: Almere

Re: Ok nu ik

Bericht door McAroni » ma aug 23, 2010 10:50

Gaucho schreef:Als je het over respect hebt MacAroni moet je o.a. niet bij mij zijn. ... Maar als bepaalde gasten niet na kunnen laten om mij weer en keer op keer aan te vallen zal ik het niet nalaten om terug te slaan.
Volgens mij heb ik geen specifieke namen genoemd. Echter, wie de schoen past trekke hem aan, en wie de schoen niet past, die laat hem maar lekker in het schoenenrek staan.
En ja, je bent niet de enige die moe wordt van het eeuwige gezeur, de steken onder water en het denigrerende Huilander-toontje.



Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Bericht door zwabber » ma aug 23, 2010 14:35

Had Rap maar nooit de hand geschud ;-)


We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

muddyron
Artikels: 0

Bericht door muddyron » ma aug 23, 2010 16:49

over het algemeen kun je je met een flauwe glimlach wel vermaken bij zo ongeveer 80% van alle onderwerpen,waarbij natuurlijk het door sommige schrijvers gebrekkig geformuleerde nederlands ook een handje meehelpt aan de amusementswaarde.
laatste tijd echter lijkt het hier meer en meer op een kleuterklasje,compleet met speeltuin.
je hoeft toch echt geen doctorstitel te hebben om te constateren,dat sommige kinderen hier (kan ze niet anders omschrijven)alles ervoor over hebben om aandacht te krijgen.
neem bijv jimvee,als baby geen moedermelk gehad en zijn pappie en mammie hebben ook niet genoeg van hem gehouden.
gevolg nu:schreeuwen om aandacht,negatief of positief ,dat maakt niet uit,zoals elke ouder weet als je je kinderen verwaarloost.
maar we kunnen jmmyboy helpen door hem te negeren en niet te reageren op zijn frutselwerk.
laten we hem een kans geven om een echt leven te gaan leiden,zonder te kunnen vluchten in zijn fantasiewereldje hier.
voor de rest,ik lees overal te pas en onpas over respekt,het gaat niet alleen daarover,probeer ook een een beetje positiviteit uit te dragen,inplaats van dat kinderachtige gezeur en gezwam over wie met wie een probleem heeft en het niveau een beetje omhoog te tillen.



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » ma aug 23, 2010 21:13

zo gaat het nu eenmaal als je jezelf antiphatiek hebt gemaakt bij de massa gauchi en het is Herentals en niet Herenthals



Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Weet je

Bericht door Gaucho » ma aug 23, 2010 23:23

maxx schreef:zo gaat het nu eenmaal als je jezelf antiphatiek hebt gemaakt bij de massa gauchi en het is Herentals en niet Herenthals
Ik zit helemaal niet op je spymathie te wachten. Als anderen het wel waarderen de stap die ik heb genomen is dat voor mij wel best zo. Overigens de massa waar jij het over hebt valt wel mee. De massa zal je wel jezelf bedoelen. Tsja hoop massa en niets in je hoofd. Dat kan !!


Afbeelding

Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Ach

Bericht door Gaucho » ma aug 23, 2010 23:26

zwabber schreef:Had Rap maar nooit de hand geschud ;-)
Juist wel :)


Afbeelding

Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Bericht door zwabber » di aug 24, 2010 00:32

antiphatiek
zal wel Belgisch zijn
niet van die moeilijke woorden gebruiken als je niet weet hoe je het schrijft, of was het bewust?
ff kijken of wij het door hadden?
antipathiek, zo dus


We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di aug 24, 2010 04:16

Als je een Huilander een Hulander noemt dan gaat hij huilen, daarom is het een Huilander, ze geven daar op andere huilfora een ban voor. Deze huilebalken huilen elke dag hoe slecht Brazilië wel is en kunnen nog niet met losse handen in de bus zitten

Een Tukker, Kattenmepper, Limbo of Friesch is dit soort aanduidingen gewend. Een Huilander.....juist ja gaat gefrustreerd kwaad worden.

Goed trouwens om te zien dat de titel van deze posting na deze posting onjuist is; het forum leeft weer.

Beste huilebalken.......´post zelf eens wat leuks.



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » di aug 24, 2010 09:29

nee zwabber was niet zo bedoeld gewoon foutje zoals herenthals :D



herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Bericht door herm » di aug 24, 2010 12:11

Het is, en dan een spatie erna een zin sluiten we af met. (zonder spatie er voor)
Jim, genoeg afleidingsmanoeuvres, tijd voor het volgende deel van je schoonfamiliedrama!


Nada

JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di aug 24, 2010 15:17

Ik wil wel Herm, maar iedere keer als ik wil posten dan schrijft men slecht over mij, of krijg ik een ban op een ander forum en zo, of sturen ze mannen met baretten op me af (waar slaat dat trouwens op????).

Ik word dan verdrietig, vooral als men mij een fantast of knutselaar noemt en dan sla ik dicht.

Maar ik ga wel posten hoor, ik moet alleen eventjes diep zuchten.



Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » di aug 24, 2010 22:16

Jim wie is die morena naast je en wat staat er nu eigenlijk op haar shirt?



Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Bericht door zwabber » wo aug 25, 2010 01:47

sexo
maar wat eronder staat is niet te lezen
brilletje hé


We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » do sep 09, 2010 14:47

Een aantal mensen vertelden mij dat ze niet posten vanwege jimve, en ook dat een hoop mensen hierdoor niet willen posten, echter hij heeft nu al een tijdje niets van zich laten horen en al ruim 24 uur is er geen enkel bericht geplaatst, dus ik denk dat dit standpunt niet klopt.
Misschien is Jim toch nodig om de zaak levendig te houden?

De nieuwe sektie vraag en aanbod is blijkbaar ook geen succes, zal ik over een week ook maar weer gaan verwijderen, jammer.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

McAroni
Artikels: 0
Berichten: 270
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 14:24
Locatie: Almere

Bericht door McAroni » do sep 09, 2010 21:03

Salseros schreef:Een aantal mensen vertelden mij dat ze niet posten vanwege jimve, en ook dat een hoop mensen hierdoor niet willen posten, echter hij heeft nu al een tijdje niets van zich laten horen en al ruim 24 uur is er geen enkel bericht geplaatst, dus ik denk dat dit standpunt niet klopt.
Misschien is Jim toch nodig om de zaak levendig te houden?

De nieuwe sektie vraag en aanbod is blijkbaar ook geen succes, zal ik over een week ook maar weer gaan verwijderen, jammer.
Ik heb ooit eens gelezen dat het 6 weken duurt om een gewoonte bewust af te leren. Misschien moet de e.e.a. gewoon even de tijd geven?



Gebruikersavatar
Janvanel
Artikels: 0
Berichten: 276
Lid geworden op: do nov 15, 2007 15:07
Locatie: Fortaleza (CE)

Bericht door Janvanel » do sep 30, 2010 14:18

Dorus, wat moet je nou in Pakistan doen, zijn allemaal viezerikken daar kom no maar gewoon gezellig naar Forta, krijg je een biertje vanm me, de euro is wat in koers gestegen, en neem ik zelf een paar oude borrels.



Plaats reactie