container naar Brazilie delen

Onderwerpen over emigreren naar Brazilië
Forumregels
LEES: Huisregels Forum
roland_cacapava

container naar Brazilie delen

Bericht door roland_cacapava » di jun 17, 2014 17:47

Hallo aan iedereen,

Mijn naam is Roland, Nederlander en leefzaam in Brazilië.

Mijn Brazilaanse vrouw en Ik wonen hier nu al 4 jaar, en we hebben uiteindelijk besloten om hier te blijven.

We hebben een huis gekocht, maar nu hebben we een probleem, aangezien de meeste van onze persoonlijke spullen nog in Nederland zijn.

Ik vraag mij nu af of iemand in Nederland interesse heeft om een container te delen voor transport naar Brazilië?

Ik weet dat deze vraag ingewikkelder is dan het klinkt, omdat iemand die geïnteresseerd is er zeker van moet zijn dat wat wij naar Brazilië willen brengen 100% OK is.

Vertrouwen is goed, maar controle is beter!

Hoewel ik een permanent visa hebt en mijn vrouw Braziliaanse is, hebben wij onze kans "verloren" om dit zelf te doen.
Wij kunnen het niet meer op naam van mijn vrouw doen omdat ze hier al 4 jaar woont. Ik heb geen kans het in mijn naam te doen omdat een belangrijk document ontbreekt dat ik nodig had voor mijn visum dankzij de Braziliaanse "burocrazy".

Dus dachten wij misschien is er iemand die een container met ons wil delen in zijn of haar naam!?
Uiteraard zullen wij volledig transparant zijn wat we willen versturen.

Zoals ik al zei, vertrouwen is goed maar controle is beter!

Wij zijn flexibel in tijd en plaats.

Ik hoop snel wat te horen van iemand.

Sorry voor mijn slechte Nederlands maar het is al weer 20 jaar geleden sinds ik vertokken ben!

Bij voorbaat dank,

Roland