Club Kangalha - Fortaleza

Uitgaanstips in Nederland of Fortaleza en omstreken post je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Club Kangalha - Fortaleza

Bericht door Salseros » za jan 26, 2008 11:23

Mooie club in Fortaleza, vlakbij shopping center Iguatemi!
Iedere vrijdagavond live-optredens van forró-bands.

Website: http://www.forronokangalha.com.br


Afbeelding

Afbeelding



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » za jan 26, 2008 12:23

Nou, daar zal ik eens gaan kijken eind april, als we weer gaan.



SjaakieRakie
Artikels: 0
Berichten: 128
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 20:27

Bericht door SjaakieRakie » za jun 28, 2008 21:55

Ik ga misschien as vrijdag heen...
Vorig jaar ben ik naar Gran Kalia ofzo geweest dat was een festival, maar daar werd je echt als gringo op een bepaalde manier behandeld en we zijn na een uur weggegaan... Ik hoop niet op dezelfde ervaring!



regina
Artikels: 0
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 04, 2009 19:41

Bericht door regina » zo feb 08, 2009 15:56

dat wordt dan maar in maart !



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » di mar 31, 2009 21:29

been there... not impressed

- het is een stukje rijden vanaf Beira Mar, een heel eind de Washington Soares af, bijna buiten Fortaleza eigenlijk al, nog voorbij de afslag naar Beach Park.

- het is allemaal wat minder georganiseerd dan de uitgaansplaatsen die in de stad zijn te vinden. het lijkt meer een geïmproviseerd tuinfeest.

- wat de muziek zelf betreft: Forro. goeie bands maar de mindere akkoestiek/geluidsinstallaties kunnden dit niet echte omzetten in een goeie uitgaanstent.

- wie plaatsen zoekt met meer locals en minder toeristen en dames van plezier is hier op zijn plaats. let wel op je zakken bij het binnen en buiten gaan. het is ook niet de omgeving om nog een rustige avondwandeling te maken als je weg gaat => meteen een taxi in.

- het feit dat het een uitgaanstent is van het plaatselijk volk zorgt wel voor interessante prijzen.


conclusie: Voor de echte forroliefhebber (wat ik niet ben en wat ongetwijfeld mijn beoordeling mee heeft beïnvloed) de moeite om eens te gaan. Leuke mensen, goedkope toegang en drank maar de sfeer/muziek wat minder. Het was eens iets anders maar ik zal er geen twee maal in dezelfde vakantie heen gaan. Vrij verre verplaatsing ook.



Plaats reactie