Vertraging Tap - hotel

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Ruud
Artikels: 0
Berichten: 63
Lid geworden op: di dec 11, 2007 15:21
Locatie: Amsterdam

Vertraging Tap - hotel

Bericht door Ruud » vr jun 12, 2009 13:52

Ik vlieg as. dinsdag met vriendin en kind van 10 maanden van Fortaleza naa Amsterdam. Waarschijnlijk zal ik wederom de vroege aansluiting missen en met die van de avond naar Amsterdam vertrekken. Heeft iemand al geprobeerd om TAP een hotel voor de wachttijd te laten regelen. De wachttijd is ca. 13 uur dus er zou wel iets te regelen moeten zijn. Iemand ervaring hiermee.



Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Bericht door muntje » vr jun 12, 2009 18:58




Gebruikersavatar
Janvanel
Artikels: 0
Berichten: 276
Lid geworden op: do nov 15, 2007 15:07
Locatie: Fortaleza (CE)

Bericht door Janvanel » zo dec 20, 2009 20:44

TAP heeft sinds eind oktober de vertrektijden aangepast. Je vertrekt hier om 01.20 uur en komt ergens rond 10 uur aan in Lisboa, daar heb je ongeveer 2,5 uur de tijd om over te stappen. Dus niks geen vroege vlucht missen, gewoon op je ticket kijken. Goeie reis.



Gebruikersavatar
Janvanel
Artikels: 0
Berichten: 276
Lid geworden op: do nov 15, 2007 15:07
Locatie: Fortaleza (CE)

Bericht door Janvanel » zo dec 20, 2009 20:49

Nog ff een vervolg, vandaag zijn alle ochtend vluchten, daarna weet ik het niet, vanaf Schiphol gecancelled vanwege zware sneeuwval en harde wind. Hoe dat morgen gaat moet je nog maar afwachten want er is nog veel meer sneeuw voorspeld en de voorspelling is dat het pas tegen de Kerst gaat dooien. In Zaventem zijn ze aan het staken dus dat is ook geen uitwijkmogelijkheid. Dus misschien toch een hotel in Lissabon, op wiens kosten zoek je maar uit.



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1015
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » zo dec 20, 2009 23:39

Janvanel schreef:Nog ff een vervolg, vandaag zijn alle ochtend vluchten, daarna weet ik het niet, vanaf Schiphol gecancelled vanwege zware sneeuwval en harde wind. Hoe dat morgen gaat moet je nog maar afwachten want er is nog veel meer sneeuw voorspeld en de voorspelling is dat het pas tegen de Kerst gaat dooien. In Zaventem zijn ze aan het staken dus dat is ook geen uitwijkmogelijkheid. Dus misschien toch een hotel in Lissabon, op wiens kosten zoek je maar uit.
Janvanel, de enige die in Brussel staken zijn de costumer service officers van Jet Airways, een maatschappij die tussen India en de U.S. pendelt, maar dat heeft totaal niks met TAP te maken.
Wel hadden we vandaag, en wellicht ook morgen enorm last van de sneeuw waardoor de luchthaven een paar uur is dicht gegaan met grote delays en vele afgelastingen tot gevolg waardoor ik een shift heb moeten draaien van 4u 's ochtends tot 16u15 (normaal tot te middag) en dus gans mijn zondag naar de kl*ten. Maarja zulke dingen zijn onvermijdelijk, iedereen heeft gedaan wat hij kon.



Rene van Doorn
Artikels: 0
Berichten: 174
Lid geworden op: ma mar 05, 2007 15:53
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door Rene van Doorn » zo dec 20, 2009 23:48

Arie en Erik uit Werkendam zouden vandaag vliegen met de TAP, maar
dat wordt pas Dinsdag, en dan ook nog via Parijs.
Ze waren niet echt blij......


hand in hand kameraden

Plaats reactie