beach park

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
bart rottiers
Artikels: 0
Berichten: 23
Lid geworden op: za dec 22, 2012 14:08

beach park

Bericht door bart rottiers » do dec 27, 2012 20:26

hey jongens wat kost tegenwoordig een dagje beach park?
abracos



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5111
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: beach park

Bericht door quasimodo » do dec 27, 2012 20:35

Boven aan de pagina algemene discussie zit een link naar handige links, open deze, beach park zoeken, hier op klikken, eventueel met vlaggetje taal veranderen, daarna kun je alle informatie vinden over beach park inclusief prijzen.
of klik hieronder.
http://www.beachpark.com.br/site/en/wat ... counts.asp



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Re: beach park

Bericht door Salseros » do dec 27, 2012 21:36

Echt te gek voor woorden dat ze nu al R$ 140,00 vragen, was in 2005 bijna de helft minder... alleen voor de rijke brazilianen...


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5111
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: beach park

Bericht door quasimodo » vr dec 28, 2012 01:01

Is zelfs naar europese maatstaven een woekerprijs, maar hebben volgens mij ook niet echt concurentie. Ben wel benieuwd of dit prijs niveau de bezoekers aantallen niet doet afnemen. Is er in fortaleza nog een alternatief qua dit soort vermaak?

Al ben je wel mee van je kater af als je deze glijbaan hebt gehad.
https://www.youtube.com/watch?v=E6Q0XNxsz54



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: beach park

Bericht door Wade » vr dec 28, 2012 06:50

quasimodo schreef:Is zelfs naar europese maatstaven een woekerprijs, maar hebben volgens mij ook niet echt concurentie. Ben wel benieuwd of dit prijs niveau de bezoekers aantallen niet doet afnemen. Is er in fortaleza nog een alternatief qua dit soort vermaak?

Al ben je wel mee van je kater af als je deze glijbaan hebt gehad.
https://www.youtube.com/watch?v=E6Q0XNxsz54
In de omgeving van Fortaleza zelf zijn er bij mijn weten zo geen parken. Vandaar de dure prijzen. Ik heb inderdaad ook nog 90 R$ betaald als entree destijds en dat vond ik al zijn geld niet waard. 140 is er toch serieus over, zelfs de Europese/Amerikaanse toerist of de betere Braziliaanse middenklasse zou al moeten geshift zijn om zoveel te betalen. Anderzijds vind je bij hun kiosk in shopping Iguatemi (misschien is er ook eentje in Aldeota) zeer vaak promo-acties zoals bv. 2 voor de prijs van 1. Moet je maar eens gaan horen.
Het is pas echt de moeite als je houdt van echt wilde waterglijbanen, want daaruit bestaat het grootste gedeelte van het park. Als je, zoals ik, gewoon graag verkoeling zoekt door wat in het water te plonzen of rond te drijven vind je in de betere barraca's op Praia do Futuro (zoals bv. Croco Beach) ook mooie en onderhouden zwembaden. In de appartementen zijn ze (als je al een zwembad hebt) vaak erg klein en niet gezellig.

In de regio Nordeste vind je wel meerdere van die parken. De afstanden lopen natuurlijk snel op in dit land. Wij gaan komende zomer bv. een road-trip maken vanuit Fortaleza via Canoa naar Natal/Pipa. Onderweg zullen we ook een bezoek brengen aan dergelijke waterpark, in Maracajau (een 50 km ten noorden van Natal). De toegangsprijzen zijn daar meer dan de helft goedkoper. En in Pernambuco meen ik dat er ook eentje is.



bart rottiers
Artikels: 0
Berichten: 23
Lid geworden op: za dec 22, 2012 14:08

Re: beach park

Bericht door bart rottiers » vr dec 28, 2012 16:07

140 reais amai das oek ni niks



Plaats reactie