guarana antartica nu vooraltijd in nederland

Berichten die niet passen in de andere onderwerpen
juvidimi

guarana antartica nu vooraltijd in nederland

Bericht door juvidimi » do apr 04, 2013 13:28

Een bedrijf in nederland granfood ook wel bekend van de grand italy pasta saus is over een gekomen met sumol compal .
de maker in portugal van de guarana antarctica is nu te koop voortaan in nederland.
Aqua 2000 uit eindhoven is nu de grote afnemer van de guarana antarctica en is al overal in de horeca van eindhoven en omstreken te verkrijgen.
Dus waarom naar brazilie gaan als je het heerlijke fruitdrankje hier kan kopen.

BrazilLover

Re: guarana antartica nu vooraltijd in nederland

Bericht door BrazilLover » wo aug 14, 2013 18:08

Ik zag onlangs ook dat je Guarana Antarctica kunt laten thuisbezorgen via drinkguarana.nl! :D :lol:

mtilburg

Re: guarana antartica nu vooraltijd in nederland

Bericht door mtilburg » do aug 15, 2013 06:56

Ik ben er niet helemaal zeker van of dat volgens de Europese regels wel een fruitdrank mag heten (i.p.v. frisdrank).
Het is natuurlijk een mooie gedachte, om guaraná wat meer algemeen in Europa te introduceren, maar of het daadwerkelijk van de grond komt is even de vraag.
In Brazilie is het toch voornamelijk een frisdrank die door kinderen wordt gedronken, en men mag veronderstellen dat er van de veronderstelde wonderwerking net zoveel over is gebleven als in de Coca-cola, waar uiteraard geen coca meer inzit.

Wat overblijft is de smaak. Daar valt niet over te twisten maar persoonlijk vind ik een goede appelsap lekkerder. Iets dat trouwens in Brazilie dan weer niet goed te krijgen is.

Plaats reactie