Goedkoop Bellen Naar Brazilie

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Xadrez
Artikels: 0
Berichten: 108
Lid geworden op: zo jan 27, 2008 23:32

Bericht door Xadrez » di aug 05, 2008 14:22

http://www.12voip.com is werkelijk fantastisch.

Ik gebruik het sindskort en de gesprekskwaliteit is uitstekend!!!!
Bellen naar vaste nummers is gratis en mobiel 8 ct/pm

Bedankt voor de tip!!!

cumprimentos,



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di aug 05, 2008 14:54

Nou, ook maar eens proberen dan... moet ik alleen nog zo'n headsetje kopen. Is de gesprekskwaliteit naar mobiele nummers ook altijd goed? De afgelopen 2 weken is het pet met 1643 naar mobiel (en ook via 0900-nummers), het is vrijwel onmogelijk om een gesprek te voeren.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Xadrez
Artikels: 0
Berichten: 108
Lid geworden op: zo jan 27, 2008 23:32

Bericht door Xadrez » di aug 05, 2008 15:13

@ Salseros,

Zojuist gratis naar mijn schoonouders in Sobral ( CE ) gebeld.
Ik heb mijn schoonmoeder nog nooit zo helder horen klinken:-)
Onbegrijpelijk dat je met je laptop gratis naar alle vaste nrs in Brazilie kunt bellen. De gesprekskwaliteit naar mobiel is ook prima. Ik raad je wel aan een headsetje aan te schaffen.

Overigens zijn alle vaste nummers binnen Nederland tevens gratis. Wil je een 0900-instantie bellen check dan eerst via http://www.vraagalex.nl/0900-alternatief-voor.html het schuilnummer.

Xadrez



herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Bericht door herm » di aug 05, 2008 15:53

Tja, het is even aandringen maar zoals ik al lang 'roep' stop met die 0900 belnummer en gebruik 1 van de voip applicaties.
Je ziet voordat en tijdens je belt wat de verbinding je kost en achteraf kun je het hele overzicht terug zien.
12voip is naar Brasil (vast) 'gratis' maar er zijn wel spelregels, je kunt niet zomaar je lijn open gooien, er is een max van 1 uur waarna je gewoon weer even opnieuw moet bellen en er is een max aantal uren per week. In het bijzondere geval dat je daar overheen belt ga je voor het normale tarief van je tegoed verder bellen, kost 2ct geloof ik.
Houd ook voipbusterpro en voipdiscount in de gaten wb de tarieven naar Brasil en vergeet niet dat het tarief kan wijzigen, maar dat heb ik nog niet gezien trouwens.


Nada

Basic.
Artikels: 0
Berichten: 97
Lid geworden op: do feb 14, 2008 08:21

Bericht door Basic. » do aug 07, 2008 12:46

heb gisteren ook eens via 12voip gebeld, en het werkt echt perfect. Inderdaad veel betere kwaliteit dan die 0900 nummers...En nog gratis ook.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di nov 04, 2008 10:05

Heb nu al 2x meegemaakt de laatste paar weken dat er verkeerd wordt verbonden (dus naar een ander toestel), vraag me af of dit een probleem is van de aanbieder of gewoon een algemeen probleem?


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

herm
Artikels: 0
Berichten: 759
Lid geworden op: vr dec 14, 2007 14:43

Bericht door herm » di nov 04, 2008 12:22

ik heb dat ook wel eens met 12voip naar een mobiel nr in Brasil. Naar vaste nummers gebeurd dat eigenlijk nooit. Mocht het gebeuren, bel je toch even opnieuw, het is toch gratis.
NB: ik gebruik 12voip ook in Brasil, we bellen er gratis mee naar NL en hier in Brasil ;-)


Nada

Plaats reactie