Eind goed al goed tussen Gaúcho en rap

Praat hier over alles wat NIETS met Fortaleza te maken heeft.
Plaats reactie
Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Eind goed al goed tussen Gaúcho en rap

Bericht door Gaucho » zo nov 01, 2009 20:20

Ik ben sinds gisteren terug in NL. Ik stapte gisteren in Lissabon in het vliegtuig en zag tot ieders verrassing rap ook in het toestel. Voor diegene die het misschien niet geloven maar officieel heb ik hem een welgemeende hand gegeven en dat was wederzijds. Betekend dat er gelukkig een eind is gekomen aan al het gezeik en ben blij dat er een PUNT!!! is gezet aan wat ik noem onnozele vete. Wat mij ook blij maakte was ook zijn oprechte handdruk.

Wat dat betreft een mooi moment c.q. gebaar waarvan ik denk dat het eens tijd werd om die te nemen. Dit nogmaals betreft op mijn eigen titel en initiatief. Wat anderen doen is ieder zijn zorg. Mijn zaak was dat ik vanaf nu een schoon schip wil maken en ik denk dat onze welgemeende handdruk uitgerekend in het zelfde toestel een mooie moment was om aan alles wat ellende en gezooi een einde heeft gemaakt. De woorden van rap: alles is vergeven en vergeten is mij zeer goed gevallen en vat het op als een mooi gebaar waarvoor ik dankbaar ben. Ook namens mij is het wat betreft ook vergeven en vergeten.

Voor sommige zal het wel raar zijn deze situatie. Mijn reden om het gezeik een einde aan te breien heeft te maken met het feit dat ik in Salvador zoveel nieuwe vrienden heb gemaakt waarbij ik gegeven moment ging nadenken over van waar het allemaal over ging het gezeik tussen rap en o.a. mij. Niks dus en nutteloos gescheld en geouwe thyfusgehoer en gegooi van modder. Mijn vriendshap met deze vrienden in Salvador welk mij tot de dag van vandaag zeer waard is voor mij een les geweest om ook zo met mensen om te gaan van andere doelgroepen. En zo wil ik die weg inslaan.

Hier zijn Fortaleza lovers en ik ben Salvador lover. Maar allemaal houden van het zelfde: Brazilië. En als wij dat allemaal in onze kopjes houden dan kan veel dingen leuk worden en kunnen we allemaal genieten van Brazilië op onze manieren c.q. ook respekteren.

Let nogmaals dat ik dit op eigen titel dit schrijf. Deze beslissing is totaal van mij geweest. Wat anderen die toen met mij aan die vete zijn begonnen is hun zaak. Neemt niet weg dat ik gewoon ook met hun contact hou. Ook met hun heb ik geen problemen. En dat is juist deze vriendschap met mijn nieuwe Braziliaanse vrienden. Ik heb geen probleem met niemand. Dus wil ik het ook zo met Salvador lovers en Fortaleza lovers.

Aan rap: het was een aangename verrassing maar wel één waarvoor ik nu waardering over uitspreek. Mijn dank voor je goede woorden en welgemeende handdruk. Het plaats is bijzonder en misschien heeft het ook zo moeten zijn.

Voor de rest hoop ik een keer daar in Fortaleza te komen. Wanneer weet ik niet maar dan zal ik zeker Satéhut aandoen.

Mvg

Carlos Alberto
Aká Gaúcho = Salvador lover

:grin:



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » zo nov 01, 2009 20:38

Ok Carlos, ook van mijn kant heeft de vete lang genoeg geduurt er is al genoeg ruzie en ellende op de wereld.

De plek was zeker bijzonder, want de kans om iemand in een vliegtuig te ontmoeten is erg klein.

En bij de sate-hut ben je ten alle tijde welkom.



Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Bericht door zwabber » zo nov 01, 2009 22:59

zal wel goed bedoeld zijn, maar wie hier iets van snapt mag het zeggen?
waarom staat dit op het prikbord?
evengoed netjes dat je "het" bijgelegd hebt, wat het dan ook geweest mag zijn.


We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » zo nov 01, 2009 23:36

Ik denk ook dat deze topic thuis hoort bij de off topics



Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Mee eens

Bericht door Gaucho » ma nov 02, 2009 00:33

Sorry verkeerde topic gekozen. Hier staat het inderdaad beter.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di nov 10, 2009 22:57

Leuk om te zien dat het echte leven toch wel wat verschilt van het virtuele leven waar je anoniem achter je scherm tekeer kunt gaan.



Plaats reactie