Authentiek, Paradijselijk Stukje Brazilië - N.O. Brazilie

Praat hier over alles wat NIETS met Fortaleza te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Authentiek, Paradijselijk Stukje Brazilië - N.O. Brazilie

Bericht door muntje » wo nov 11, 2009 12:47

Denk bij een strandvakantie eens aan een andere locatie dan Rio, Recive of Fortaleza. Ong. 80 km. van Natal (rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol) ligt een klein vissersdorpje: Tibau do Sul. Hier nog geen mega hotels of grote (all inclusive) resorts. Kleine souvenir, levensmiddelenwinkeltjes en bv. winkeltjes met bad/strandkleding. Er zitten verschillende goede restaurantjes: Braziliaans, Italiaans en zelfs een Libanees restaurant, Tibau do Sul heeft prachtige, uitgestrekte en vooral hele stille stranden. Er staan op het strand typische Braziliaanse barretjes en je kunt er voor heel weinig geld heerlijk kreeft eten. Kortom: een paradijsje!!

Bron: Klik Hier!



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1016
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » wo nov 11, 2009 18:16

Niet toeristisch? Dat ligt aan hetzelfde strand als Pipa (een van de meest toeristiche oorden van de streek)!



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » wo nov 11, 2009 18:24

Kennisen van mij zijn daar pas naar toe gegaan, willen een groot restaurant overnemen, van Amerikanen, of de deal rond komt weet ik niet, maar volgens mij is het er ook vrij toeristisch.



gert
Artikels: 0
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 22:05

Bericht door gert » wo nov 11, 2009 23:13

ben vorige week in pipa geweest is voor 1 of 2 dagen wel leuk maar dan heb je het ook wel gezien mijn vriendin is braziliaanse en kwam met het idee om daar ook even naar toe te gaan en zelfs die zij dat het niet bijzonder was maar voor een keer wel leuk om eens naar toe te gaan het is maar net waar je van houdt of veel drukte zoals in fortaleza of het iets rustiger natal of pipa



Plaats reactie