Afscheid van Braz. prikborden voor onbepaalde tijd

Praat hier over alles wat NIETS met Fortaleza te maken heeft.
Gesloten
Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Afscheid van Braz. prikborden voor onbepaalde tijd

Bericht door Gaucho » ma dec 13, 2010 15:45

Geachte prikbord leden,

Hierbij deel ik U allen mede dat ik voor onbepaalde tijd ik van alle prikborden afscheid neem. Mijn reactie bij andere forum van Brazilie Reisforum is mijn aller laatste. De reden is dat ik j.l. mijn vader heb verloren. 10 november j.l. overleed hij aan maagbloeding. Mijn moeder heeft hem dood aangetroffen in zijn toilet waarvan ik de details maar niet zal zeggen. Ik ben na zijn dood nadien gaan nadenken en ben tot conclusie gekomen dat ik nergens meer iets kan bijdragen. Mede ook door bepaalde figuren die soms op klootzakerige manier reageren. Ik heb hier geen zin meer zeker ik nog steeds in rouw verwerking ben. Ik vind het jammer dat ik met bepaalde leden hier niet op goede voeten sta. Jammer but so be it. Ik kan er niets aan veranderen en ga ook niets aan veranderen. Mijn vrouw en ik hebben laaste moeilijke weken achter de rug. Ik heb leuke tijden en minder leuke tijden gehad op de fora. Ik zal wel aandachtig lezen de reacties en postings maar voor de rest hou ik het voor gezien nogmaals voor onbepaalde tijd. Ik zet dit niet om zielig te doen maar ik rust wil hebben rondom mijn persoon. Het is goed zo en ga verder met mijn leven samen met mijn liefste vrouw van de wereld die werkelijk alles gedaan heeft om mij te helpen in alles. Ik ben trots getrouwd te zijn met mijn vrouw en zeg ik hier openlijk dat ik zielsveel van haar hou. Want zonder haar hulp om mijn vaders zaken en huis op te leveren en ect had ik het nooit zover kunnen komen.

Het gaat U allen goed en keep Brasil en Fortaleza op goede voet. Het is een mooi land en de moeite waard om te bezoeken en zeker om te wonen.

Mvg,

Carlos Alberto Out


Afbeelding

Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » ma dec 13, 2010 15:55

Carlos gecondoleerd met het verlies van je vader en je vrouw met haar schoonvader.



Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Bedankt

Bericht door Gaucho » ma dec 13, 2010 16:06

rap schreef:Carlos gecondoleerd met het verlies van je vader en je vrouw met haar schoonvader.
Beste Willem,

Namens mijn vrouw en ik bedankt voor je reactie c.q. medeleven. 16 december is precies een maand geleden dat hij is gecremeerd. Morgen ga ik zijn huisje opleveren aan woning stichting. Dan is een episode voorbij. In januari vertrek ik naar Porto Alegre omdat ik ook daar wat zaken van hem moet afhandelen i.v.m. erven ( ik ben enig kind ). Tsja het leven gaat verder maar voel de laatste dagen wel zijn afwezigheid.

Nogmaals beste Willem bedankt.

Mvg,

Carlos


Afbeelding

santana
Artikels: 0

Bericht door santana » ma dec 13, 2010 16:39

Beste Carlos en familie, Gecondoleerd met het verlies van jullie vader.
Niemand vindt jou zeilig, het verlies van een geliefd persoon is heel erg.
Jongen sterkte met alles. Maar ga vooral genieten met je lieve vrouw en mensen die van jullie houden en niet bekritiseren.

Het leven is veels te kort om je druk te maken om mensen die maar lullen uit hun nek en geen respect hebben voor een ander.
Je vader zal je altijd steunen van daar boven.
MOGE JE VADER IN VREDE RUSTEN.

Santana



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma dec 13, 2010 17:52

Carlos, gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

muddyron
Artikels: 0

Bericht door muddyron » ma dec 13, 2010 19:58

ja carlos,gecondoleerd met het verliesvan je vader,heb zelf een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt ,dus kan heel goed meevoelen met jou,waar ik niet in mee kan voelen is jouw nogal heftige aanval op dit forum.
wellicht is jouw blik een een beetje vertroebeld door jouw verdriet,maar ik begrijp niets van jouw kritiek op de mensen van dit forum.
lijkt er zelfs een beetje op dat deze mensen indirekt verantwoordelijk zijn voor het overlijden van jouw vader.
waarschijnlijk bedoel je dat niet zo ,maar dan nog.
klinkt nogal ongenuanceerd en melodramatisch wat je schrijft over dit forum,jammer dat je dat doet.
wens je verder veel sterkte toe.



Gebruikersavatar
Pilsje
Artikels: 0
Berichten: 42
Lid geworden op: za mei 01, 2010 15:22

Bericht door Pilsje » ma dec 13, 2010 20:11

[quote="muddyron"]ja carlos,gecondoleerd met het verliesvan je vader,heb zelf een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt ,dus kan heel goed meevoelen met jou,waar ik niet in mee kan voelen is jouw nogal heftige aanval op dit forum.


Muddyron, wanneer is jou vader overleden? Waarschijnlijk heb jij ook 'toen afgegeven' op anderen of nie? Deze Muddy is precies wat Carlos
bedoeld.

Carlos, sterkte.



muddyron
Artikels: 0

Bericht door muddyron » ma dec 13, 2010 20:36

dus wat jij bedoelt te zeggen is,dat als je vader overlijd je dan maar lukraak om te heen moet beginnen te slaan en mensen moet gaan aanvallen,dat heb ik inderdaad niet gedaan toen mijn vader overleed,beste pilsje.



Gebruikersavatar
Pilsje
Artikels: 0
Berichten: 42
Lid geworden op: za mei 01, 2010 15:22

Bericht door Pilsje » ma dec 13, 2010 20:45

nou muddy, waar is je vader dan aan overleden, want een maagbloeding is nie niks, Carlos heeft het gezien en dat blijft op je netvlies.

Dus laat een ieder in zijn waarde en ga nie lukraak dingen bijvoorbaat zeggen, dat hij mensen aanvalt op het forum.



muddyron
Artikels: 0

Bericht door muddyron » ma dec 13, 2010 21:10

a.viel hij dan geen mensen aan?
b.het is totaal irrelevant waaraan een ouder overlijd,heeft altijd een geweldige impact.
c. ik had niet het gevoel dat ik mensen niet in zijn waarde liet,integendeel,niet alles is zwart of wit pilsje.
en tenslotte .als het van die klootzakken zijn hier zoals carlos schreef,zou ik dit forum al helemaal niet gebruiken voor het doen van zulke intieme, persoonlijke ,tragische berichten .
ik zou al lang geleden gestopt zijn met posten op dit forum en nog wat anders,ik heb ook geen flauw benul waar hij het overheeft,ik persoonlijk heb in ieder geval nooit een aanvaring met hem gehad.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » ma dec 13, 2010 23:43

Laten we aub deze topic niet ontaarden in een ruzie.
Er is al genoeg ellende in de wereld!!



Gaucho
Artikels: 0
Berichten: 125
Lid geworden op: za okt 17, 2009 16:15
Locatie: Rotterdam - Salvador
Contacteer:

Gooi maar slot erop

Bericht door Gaucho » di dec 14, 2010 00:28

Salseros,

Ik heb mijn zegje gedaan dus gooi slot maar op voordat meer mensen zonder gevoel hier de boel gaan verzieken. Ben met Rap eens dat dit niet moet ontaarden in een ruzie.


Mvg,

Carlos


Afbeelding

Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di dec 14, 2010 09:44

Inderdaad slotje erop en laatste bericht van muddyron verwijderd op verzoek van Carlos, laten we wel respekt hebben voor elkaar, vooral na zo'n tragisch voorval.
Ik wil nog 1 ding zeggen zodat dit afgesloten kan worden, Carlos doelt op een aantal mensen van andere fora, voornamelijk het brazilieforum waar het regelmatig uit de hand liep met discussies en het hele oude network54 forum.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gesloten