Geouwehoer op het reisforum

Praat hier over alles wat NIETS met Fortaleza te maken heeft.
Plaats reactie
Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Geouwehoer op het reisforum

Bericht door Wade » ma aug 06, 2007 01:53

Vroeger vond ik Fortaleza.reisforum nog best aangenaam om te lezen en te posten, maar wat is er daar momenteel allemaal gaande? Ik kan het allemaal niet zo goed meer volgen...

Het enige wat ik lees zijn topics vol met (soms erg grove) verwijten die naar mekaars hoofd geslingerd worden, Fortaleza-gangers die voor het vuil van de straat worden uitgemaakt... wat is hier van de aanleiding geweest, vraag ik me af? Vroeger was de sfeer daar nog goed...



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma aug 06, 2007 08:26

Tja, er zijn daar een aantal mensen aktief zoals sponzzzo, die geheel anti-Fortaleza zijn en normaal veel posten op het brazilie reisforum. Ik denk dat ze genoegen scheppen om Fortaleza af te kraken en alle mensen die daar naar toe gaan met vakantie.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » ma aug 06, 2007 13:40

Salseros schreef:Tja, er zijn daar een aantal mensen aktief zoals sponzzzo, die geheel anti-Fortaleza zijn en normaal veel posten op het brazilie reisforum. Ik denk dat ze genoegen scheppen om Fortaleza af te kraken en alle mensen die daar naar toe gaan met vakantie.
omwille van de hoeren ofzo? dan moet ik er wel op wijzen dat Rio bekend staat (samen met Bangkok) als prostitutiehoofdstad van de wereld en niet Fortaleza...



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma aug 06, 2007 19:58

Inderdaad, puur om die reden, zo ook op ilovebrasil prikbord... Maar probeer ze dat maar uit hun hoofd te praten... dit hebben diverse mensen geprobeerd, tevergeefs.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Vön Smallhausen
Artikels: 0
Berichten: 201
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 20:55
Locatie: Alkmaar

Bericht door Vön Smallhausen » ma aug 06, 2007 21:15

Ik noem het stom ouwe hoeren.
Meestal kijkt zo iemand in zijn eigen spiegel beeld.



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » di aug 07, 2007 00:01

ik vraag me dan toch wel af waarom de moderator niet ingrijpt, volgens de forumcode is kwetsende opmerkingen uiten t.o.v. een andere member een ban...



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di aug 07, 2007 13:44

Laat de naam Amsterdam eens vallen en vraag de gemiddelde Braziliaan waar hij dan aan denkt:

Drugs vrij te krijgen, alle straten hebben rode ramen met hoeren erachter, abortus, euthanasie.

Je krijgt hun niet aan het verstand gebracht dat dat nog geen 1% van Amsterdam is.

Ik denk voor Fortaleza geldt hetzelfde als je er nog nooit geweest bent.

Plus elke toeristische stad heeft prostituees, Dit geldt voor Fortaleza, Natal, Recife, Rio, etc.



Gebruikersavatar
pablito
Artikels: 0
Berichten: 11
Lid geworden op: zo jul 08, 2007 18:24

Geouwehoer op meerdere forums

Bericht door pablito » di aug 14, 2007 22:38

8) Inderdaad, soms te zielig voor woorden.
Stel je iemand voor die voor het eerst naar Brasil op vakantie gaat, en dan
op de verschillende forums informatie gaat zoeken.
Wat voor medicijnen (of geest-verruimende-middelen!) moeten sommigen
ALLES-WETERS, wel niet tot zich nemen om al die STOMP-ZINNIGE en
voor 99% totaal NUTTELOZE-KNIP-PLAK en COPÏEER stukjes op de
verscheidene forums dag in dag uit te plaatsen!
En als het ff kan in het portugees., (ik zie al die brazilianen na hun werk
al snel naar hun computer rennen...........even op de nederlandse Brasil-
Fortaleza forums kijken wat er nog voor interessant nieuws gemeldt wordt!)
Een van de mooiste landen ter wereld, met toch niet echt lelijke mensen,
mag ik wel zeggen.
En dan gaan uitgerekend de mensen die of er nog nooit geweest zijn, of een
trauma hebben opgelopen(door op een h..r verliefd te worden!) hele
bakken vuil en onzin uitstorten op de diverse forums.
Ik had het al eerder gezegt: GA TOCH LEKKER KRASSEN! ![/i]



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » wo aug 15, 2007 00:54

pablito
nu lampeao en die andere debiel gestopt zijn met copieren en plakken heeft ene fernando hun taak overgenomen,het zijn altijd dezelfde muggezifters die de boel verzieken,zelf hebben ze in fortaleza en ceara niet verder gezien dan iracema de zielepoten!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo aug 15, 2007 08:26

Door al dat schelden op andere mensen worden de normale prikkers ook afgeschrikt en gaan ze dit soort forums ook vermijden. Op zich vond ik het ilovebrasil prikbord een leuk intitiatief, maar nu lijkt het prikbord wel dood.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » wo aug 15, 2007 18:29

zo is het salseros met het prikbord was niets mis en rudolf is eentoffe pee maar hij wil altijd proberen om de kerk in het midden te houden en voor iedereen goed te doen maar dat was buiten die twee bovenvermelde heren gerekend die alles hebben verpest en nu ook niet meer te zien zijn!



Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Bericht door muntje » wo aug 15, 2007 23:17

om deze reden post ik ook niet meer op die prikborden. de antwoorden die je krijgt slaan soms nergens op, en het schelden van personen vind ik helemaal uit den boze.



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » do aug 16, 2007 09:53

ja muntje ik moet mijn handen ook niet in onschuld wassen want op een gegeven ogenblik raakte ik zo erg geirriteerd dat ik vrolijk begon mee te schelden vooral op die debiele kinderachtige reacties van die lampeao en die andere persoon waar de naam mij nu direct niet te binnen schiet(zo interressant waren die heren) maar het heeft toch enig resultaat gehad in die zin dat beide heren ingebonden hebben,ik vind het wel spijtig voor rudolf maar nu kunnen de andere prikkers die het wel goed menen het forum terug op de rails zetten althans dat hoop ik toch in het bijzonder voor rudolf al zal die man nu wel andere dingen aan zijn hoofd hebben nu hij onlangs vader is geworden!



Hugo
Artikels: 0
Berichten: 103
Lid geworden op: zo apr 01, 2007 14:27

Bericht door Hugo » za aug 18, 2007 13:07

Ik kijk zelf ook weleens op die andere forums, het is nu weer vrij rustig (geen gescheld). Misschien gaat het die mensen ook wel vervelen... ik denk dat je zowieso altijd geen aandacht moet schenken aan die mensen, zo is het voor hun ook niet leuk meer en gaan ze weg.



Plaats reactie