Kijk TV online

Praat hier over alles wat NIETS met Fortaleza te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
amsterdammer
Artikels: 0
Berichten: 122
Lid geworden op: vr sep 28, 2012 18:04
Locatie: Fortaleza ceara

Kijk TV online

Bericht door amsterdammer » do okt 16, 2014 22:56

Woon je niet meer in Nederland is het soms wel eens fijn om naar het nieuws tekijken
http://www.kijktvonline.nl/zenders/Nieu ... naal%29/1/



Schuddebuik
Artikels: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: di okt 28, 2014 13:17

Re: Kijk TV online

Bericht door Schuddebuik » ma nov 17, 2014 13:32

Handig! Ik heb mn broer een soort plug-in laten installeren, waardoor ik ook gewoon alles op uitzending gemist enzo kan zien als ik in het buitenland ben :) Ik zal eens vragen hoe dat werkt.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Kijk TV online

Bericht door borsjea » zo sep 13, 2015 04:39

Helaas werkt er zeker in het buitenland bij kijk tv online meer niet dan wel.

Er zijn ook andere mogelijk heden, ik kan op dit moment zo'n 60 Nederlandse en Belgische zenders ontvangen en nog zo'n 1500 andere netten waar ik overigens niet in ben geïnteresseerd. Voor dit alles betaal ik 30 euro per 3 maanden.
Voor het kijken maak ik gebruik van het programma kodi waarin iptv en de simple iptv module is geactiveerd, van mijn iptv provider heb ik een persoonlijke link ontvangen die je in het configuratiescherm van de simple iptv module moet opnemen. Ook met een smarttv van LG of Samsung is het mogelijk om met behulp van de tv plugin Siptv en de providerlink te kijken.

Aanbieders van iptv zijn op cardsharingforums terug te vinden, de meeste bieden je een gratis 24 uurs testlink aan als je er om vraag. googelen op premium iptv servers en je vindt de forums.



Plaats reactie