Zorgen om lage vaccinatie graad.

Progresso
Berichten: 7500
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Zorgen om lage vaccinatie graad.

Bericht door Progresso »

Mazelen is extreem besmettelijk. R-waarde iets van 200, 1 persoon besmet 200 anderen. In twee maanden heeft iedereen antistoffen.

Maar het is natuurlijk bij mazelen veel belangrijker dat iedereen eerst gevaccineerd is, omdat de ziekte heel ernstig kan verlopen.

Ik ben benieuwd wanneer we de eerste vaccinatiecampagne krijgen waar de overheid gaat uitleggen dat de component gelatine in de vaccins, gemaakt van varken, halal of vegan is.
Gebruikersavatar
Ajax
Berichten: 823
Lid geworden op: di jul 31, 2012 23:57
Locatie: 1e keer Fortaleza: 2010

Re: Zorgen om lage vaccinatie graad.

Bericht door Ajax »

quasimodo schreef: wo apr 24, 2024 15:33Het heeft bij Islam niet zozeer met streng gelovigen te maken maar meer met de afkeer tegen de staat.

Zoals borsjea vraagt heb ik geen concrete cijfers. Maar jij ziet blijkbaar ook dit verband, maar dan meer dat deze mensen kritisch zijn op de staat. Volgens mij komt dat op hetzelfde neer. Het afnemende vertrouwen in de overheid wordt steeds met rechts in verband gebracht, maar het zijn waarschijnlijk juist de "immigranten" die minder vertrouwen in de overheid hebben. Dat klopt ook, want in andere landen waar de immigranten vandaan komen is het vertrouwen in de overheid vaak veel lager (zelfs in BR).

De gemiddelde autochtone NL-er gelooft juist alles wat de reguliere media brengt en gelooft dus in een probleem van rechts met daarin bv. de soevereinen van Q. Eigenaardig, want dit zijn verwaarloosbare groepen. Zou het niet beter zijn de relevante problemen te benoemen? Maar blijkbaar leeft ook hier op het forum de angst voor een grote uitbraak. Dat verbaasd mij, want we hebben nog niet eens duidelijk wat er bij de vorige grote uitbraak is gebeurd. Ik weet dat niemand hier er in gelooft, maar stel dat het corona virus uit een lab is ontsnapt. Dan kunnen we er toch gewoon voor zorgen dat dat niet meer gebeurd en dan hebben we toch ook geen angst meer voor een grote nieuwe uitbraak? En dan hebben we misschien ook die mrna vaccinaties niet meer nodig.
Plaats reactie