Photoatnight.com

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gesloten
Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Photoatnight.com

Bericht door zwabber » za jul 10, 2010 11:36

Voor diegene die deze site nog wel is bezoekt en zich afvraagt waar de foto's van "happystreet" zijn.

Ga niet via zoeken via "Ultimas fotos" want dan zie je ze niet, de andere clubs willen niet geassocieerd worden met Mambo, Del mar Zippie Enz.

Wil je deze foto's zien zoek dan via Clubes-Fortaleza-Iracema daarna kies je de Club die je wil zien.

De eigenaar van deze site vertelde mij dit zojuist, ze zijn bezig om de Site anders in te richten.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di jul 13, 2010 04:58

http://photoatnight.com/viewpicbr.php?i ... &sizev=720

http://photoatnight.com/viewpicbr.php?i ... &sizev=720

http://photoatnight.com/viewpicbr.php?i ... &sizev=720

Deze vind ik wel lekker met zo'n zatte Belg op de achtergrond:
http://photoatnight.com/viewpicbr.php?i ... &sizev=720

Deze is perfect:
http://photoatnight.com/viewpicbr.php?i ... &sizev=720

Moordwijven, hihihi, verdienen die meiden echt geld?

Logisch trouwens dat de andere clubs hier niet mee vergeleken willen worden.

Is dit een dame of man:
http://photoatnight.com/viewpicbr.php?i ... &sizev=720?



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » di jul 13, 2010 08:23

Kan me inderdaad ook wel voorstellen dat de normale clubs niet geassocieerd willen worden met Mambo, Del mar Zippie en nog een paar van die tenten, maar het blijft humor om die fotos te bekijken.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » wo jul 14, 2010 05:18

Zijn de Nederlandse barren op de Iracema normale clubs, volgens Ferry's redenering hierboven?



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » wo jul 14, 2010 09:09

Dat zegt Ferry niet Jim, er staan ook tig tenten op waar bijna geen toeristen komen en dus ook geen "garotas de programa"... ik kan me dus inderdaad voorstellen dat zij niet bij de clubs van Iracema op 1 pagina willen staan.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » wo jul 14, 2010 16:58

Deze meiden zijn nergens buiten te houden.

Als ze gewoon naar binnen gaan en een drankje bestellen dan kan de eigenaar ze niet tegenhouden.



kareltje
Artikels: 0
Berichten: 6
Lid geworden op: di jun 29, 2010 02:51

Bericht door kareltje » do jul 15, 2010 09:38

JIm Ve, je woont al een tijdje in Brasil,volgens je zeggen. Maar heb je je ogen wel open. Net als in de oudheid vind je werkende dames overal, sinds eeuwen. Dit is in de hele wereld zo dus ook in Brasil. En echt niet alleen op Iracema. Als je door Forteleza rijdt in de avond vind je tientallen plaatsen met tippelaars. Maken veelvuldig gebruik van de love motels waarvan er ook tientallen, in allerlei prijsklasse zijn. Enkel voor Touristen, nee. Deze motels zijn tijdens lunchtijd het best bezet. Om maar 1!!!!! reden Brazilianen zijn net als alle andere mensen in de wereld, ze houden van een spannende uitspatting.



palm beach fortaleza
Artikels: 0
Berichten: 22
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 03:50

Bericht door palm beach fortaleza » do jul 15, 2010 22:25

keek net op de site bij otimas photos en zag toch gelijk fotos van het heinekencafe,hoezo willekeur???/



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » vr jul 16, 2010 03:27

Beste Kareltje, volgens mij is de hele Iracema overdag gesloten.
De motels zitten vol ja, dit in tegenstelling tot Nederland, waar motels helemaal niet bestaan. (niet de Braziliaanse variant). Ze zitten vol omdat men daar met de dames hun roes uitslapen.

Ik zit helaas niet meer in Brazilië momenteel (deportatie i.v.m. een zekere heer uit Fortaleza die zo nodig de PF moest inlichten waar mijn verblijfsplaats in Eusebio was).
Maar ik kom wel terug hoor, hoofdreden is de afwezigheid van een gebied zoals de Iracema en de afwezigheid van motels in NL/BE.

Dus het is toch niet hetzelfde over de hele wereld zoals je stelt. Ik hoor graag je verweer.

Greetz.



kareltje
Artikels: 0
Berichten: 6
Lid geworden op: di jun 29, 2010 02:51

Bericht door kareltje » vr jul 16, 2010 10:56

JIm ve, Je praat over dingen die ergens andres niet, bestaan, je bent nogal star in je denke. Gebieden als Irecema bestaan over de hele wereld, weliswaar varianten. Love motels idem dito, en geen gelul dat ze gebruikt worden om je roes uit te slapen, wat zeker gebeurd. De hoofdzaak is echter, een prettige tijdsbesteding van de lunchpauze.



kareltje
Artikels: 0
Berichten: 6
Lid geworden op: di jun 29, 2010 02:51

Bericht door kareltje » vr jul 16, 2010 11:03

Waar je ook bent, shit tente,of mooie gelegenheden, en super uitgaansgelegenheden over en overal kom je in welke vorm ook werkende dames tegen. Je scheef het zelf al een paar berichtjes terug.
Ik weet me nog te herinneren, de zaak bestaat niet meer en was uitsluitend voor insiders. Bloemen Piet in Amsterdam, echt van alles te krijge, super, een 4 tot 12 zaak. letterlijk. Bestaan naar mijn weten niet meer. Jammer



Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Bericht door Bert » vr jul 16, 2010 18:54

Volgens een Amstel liefhebber kwamen in Iracema alleen normale meiden... Jullie houden me toch niet voor de gek ?



Gebruikersavatar
Pilsje
Artikels: 0
Berichten: 42
Lid geworden op: za mei 01, 2010 15:22

Bericht door Pilsje » vr jul 16, 2010 19:43

kareltje schreef:JIm ve, Je praat over dingen die ergens andres niet, bestaan, je bent nogal star in je denke. Gebieden als Irecema bestaan over de hele wereld, weliswaar varianten. Love motels idem dito, en geen gelul dat ze gebruikt worden om je roes uit te slapen, wat zeker gebeurd. De hoofdzaak is echter, een prettige tijdsbesteding van de lunchpauze.
Kareltje, 'PRETTIGE TIJDSBESTEDING VAN DE LUCHPAUZE' ik in deze gewoon je 'LUL' uitlaten of laten luchten. Meer niet.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » za jul 17, 2010 03:56

Een 4-12 zaak Kareltje??????

Logisch dat die niet meer bestaat, is strafbaar nl.

Alhoewel ik op de Iracema ook die leeftijden tegenkwam.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » za jul 17, 2010 11:14

Ik neem dat kareltje wat anders bedoeld (wat weet ik ook niet), maar dit topic gaat de verkeerde kant op, dus een slotje erop.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gesloten