Franz Beckenbauer noemt zoontje Zlatan Ibrahimovic.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
Veger & Blik
Artikels: 0
Berichten: 729
Lid geworden op: di mar 06, 2007 23:48

Franz Beckenbauer noemt zoontje Zlatan Ibrahimovic.

Bericht door Veger & Blik » ma jun 25, 2012 13:20

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... ovic.dhtml

Franz Beckenbauer noemt zoontje Zlatan Ibrahimovic.

Door: redactie
25/06/12 - 12u53

Een Braziliaanse voetbalfan heeft zijn pasgeboren zoontje vernoemd naar Zlatan Ibrahimovic. De man kreeg van zijn vader ook een voetballersnaam: Franz Beckenbauer. De kersverse papa wil nu ook nog de navelstreng en moederkoek begraven in het stadion van zijn geliefkoosde club Santa Cruz. "Ik hoop dat Zlatan ooit doelpunten maakt voor Santa Cruz", aldus Beckenbauer op de Brazilaanse sportzender SporTV News.

De zoon van Beckenbauer heet volledig Zlatan Ibrahimovic Lima da Silva en zag het levenslicht in Recife. Waarom de Braziliaan precies voor de naam van de Zweedse aanvaller koos, is niet duidelijk. De bevoegde ambtenaar schrok even toen de vader de geboorte van zijn zoon kwam melden. "Ze wou de naam voor goedkeuring voorleggen maar ik protesteerde. Als ik Franz Beckenbauer mag heten dan mag mijn zoon naar de naam van Zlatan luisteren!"

Om er zeker van te zijn dat zijn zoon het ooit maakt bij Santa Cruz wil de Braziliaan nu de moederkoek en navelstreng van zijn zoon nu ook nog begraven in het veld van Santa Cruz. Volgens de zender SporTV News haalde een andere fan van Santa Cruz ook al inspiratie bij AC Milan, de huidige ploeg van Ibrahimovic. De fan gaf zijn zoon de naam Dayvid Shevchenko Ximes da Silva naar Andrej Shevchenko die ooit uitkwam voor de ploeg uit Milaan.

:-)

V&B



Plaats reactie