Providers in Fortaleza

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
johan fortaleza
Forum Bezoeker
Artikels: 0
Berichten: 180
Lid geworden op: do feb 16, 2012 15:39
Locatie: Fortaleza

Providers in Fortaleza

Bericht door johan fortaleza » ma jul 09, 2012 14:16

mijn dank Rene
Laatst gewijzigd door johan fortaleza op wo jul 11, 2012 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.



Gebruikersavatar
johan fortaleza
Forum Bezoeker
Artikels: 0
Berichten: 180
Lid geworden op: do feb 16, 2012 15:39
Locatie: Fortaleza

internet provider in Fortaleza

Bericht door johan fortaleza » di jul 10, 2012 22:52

Beste leden
mijn provider in Fortaleza is Texnet omdat ik films ophaal via spotnet een sneller plan genomen
dit werkt voor geen meter regelmatig zit ik zonder internet. dan is het snel dan weer langzaam en als je belt altijd het zelfde antwoord er wordt aan gewerkt
heb nu dus weer het basis paket genomen 600K
wie kan mijn in Fortaleza een andere provider aan bevelen
al vast mijn dank
groeten
Johan



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Providers in Fortaleza

Bericht door René » wo jul 11, 2012 02:41

Beste provider is momenteel GVT. Deze bieden je vaste telefoon (10.000 gratis belminuten per maand naar vaste lijn binnen fortaleza) en internet snelheid 10mega. Kost onbgeveer 150 reais per maand. Heb het zelf een jaar en slechts een keer een paar uur zonder internet gezeten. Wat mij betreft een aanrader.
René



zowiezo
Artikels: 0
Berichten: 2
Lid geworden op: do nov 05, 2009 23:24

Re: Providers in Fortaleza

Bericht door zowiezo » wo jul 11, 2012 21:50

Beste is nog steeds GVT met 15 mega en bijna geen problemen ( dat is in welke streek of je zit )en de telefoon werkt ook perfect ,en dat alles voor 120 reals p/m,plus gratis bellen naar andere gebruikers van GVT.

Vr.Gr. zowiezo



Gebruikersavatar
johan fortaleza
Forum Bezoeker
Artikels: 0
Berichten: 180
Lid geworden op: do feb 16, 2012 15:39
Locatie: Fortaleza

Re:

Bericht door johan fortaleza » do jul 12, 2012 12:52

bedankt iederéén voor de info
groeten Johan



Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Re: Providers in Fortaleza

Bericht door Bert » do apr 18, 2013 01:14

GVT doet er al 10 dagen over om mijn nieuwe adres aan te sluiten :S Er zou geen plek meer zijn in het verzamelpunt ofzo.., , vandaag de hele dag weer voor niks gewacht op een monteur die niet kwam opdagen. Ik zit nu te kloten met 3G Iemand momenteel ervaring met een goed alternatief. Oi Velox zou ook niet alles zijn...



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Providers in Fortaleza

Bericht door Progresso » do apr 18, 2013 01:53

Oi Velox 3G is een drama. Oi Velox Banda Larga weet ik niet.

Ik heb zelf Claro3G (10GB) en betaal R$95,00. Snelheid is behoorlijk, ik kan zonder al te veel problemen YouTube en Skype gebruiken. Dekking in Ceara is nagenoeg 100%. Valt af en toe uit, zeker op zondag als er bij de paderia opeens meer dan 20 mensen rondlopen met een Claro abo). Diensverlening is zwaar klote. Wilde een adreswijziging doorgeven. In de winkel konden ze het niet (systeem lag plat, maar dat zeggen ze iedere dag), het call centre blijkt het ook niet te kunnen.

Binnenkort over naar GVT. Helaas is er een koppelverkoop met een vaste lijn. Ik heb al bijna 12 jaar geen vaste lijn meer en heb ook geen zin om daar R$40 per maand aan uit te geven. Ik dacht dat koppelverkoop verboden was, maar blijkbaar niet.



Xadrez
Artikels: 0
Berichten: 108
Lid geworden op: zo jan 27, 2008 23:32

Re: Providers in Fortaleza

Bericht door Xadrez » do apr 18, 2013 02:58

Ik heb ergens gelezen dat GVT de meeste tevreden abonnees heeft.
Provider NET kan ik je ook aanraden.



Gebruikersavatar
Ajax
Artikels: 0
Berichten: 786
Lid geworden op: di jul 31, 2012 23:57
Locatie: 1e keer Fortaleza: 2010

Re: internet provider in Fortaleza

Bericht door Ajax » do apr 18, 2013 11:36

johan fortaleza schreef:... is Texnet omdat ik films ophaal via spotnet
Werkt dat nog, spotnet?

Anders dan in NL liggen er in BR minder kabels, denk ik. Dus handig om eerst te kijken wie er überhaupt aanbiedt. Vaak in app.complexen komen ze nog wel eens langs met aanbiedingen (GVT en NET). Zonder kabels (3G) geen ervaring mee. Heb te maken met een lokale aanbieder die gewoon een netwerkje heeft aangelegd. Werkt prima overigens, is heel af en toe een keer down...



Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Re: Providers in Fortaleza

Bericht door Bert » do apr 18, 2013 22:00

Xadrez schreef:Ik heb ergens gelezen dat GVT de meeste tevreden abonnees heeft.
Provider NET kan ik je ook aanraden.
Vandaag GVT opgezegd toen het werkte was het op zich prima maar wat een kutbedrijf is dat zeg. Weer een hele dag gewacht op een monteur die voor de derde keer weer niet kwam opdagen. Nu geven ze toe dat ze hier niet kunnen leveren. Heel apart want de hele straat en universiteit heeft GVT aan de wifi netwerken te zien. #queódio
NET Fortaleza ook geprobeerd alleen ook niet mogelijk.

Nu Oi Banda larga 15mb aangevraagd..hopelijk heb ik geluk en valt de kwaliteit mee.
Claro 3G is geen optie omdat ik ook een vaste lijn nodig heb en zeker 1GB per dag verbruik



Gebruikersavatar
amsterdammer
Artikels: 0
Berichten: 122
Lid geworden op: vr sep 28, 2012 18:04
Locatie: Fortaleza ceara

Re: internet provider in Fortaleza

Bericht door amsterdammer » do dec 19, 2013 18:17

Ajax schreef:
johan fortaleza schreef:... is Texnet omdat ik films ophaal via spotnet
Werkt dat nog, spotnet?
Ja hoor !!!

Anders dan in NL liggen er in BR minder kabels, denk ik. Dus handig om eerst te kijken wie er überhaupt aanbiedt. Vaak in app.complexen komen ze nog wel eens langs met aanbiedingen (GVT en NET). Zonder kabels (3G) geen ervaring mee. Heb te maken met een lokale aanbieder die gewoon een netwerkje heeft aangelegd. Werkt prima overigens, is heel af en toe een keer down...



Plaats reactie