Vluchten TACV geannuleerd

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Vluchten TACV geannuleerd

Bericht door Progresso » wo jul 18, 2018 19:34

De afgelopen weken zijn er meerdere vluchten van TCAV geannuleerd. Er zitten nog enkele tientallen Brazilianen meerdere dagen vast in Italië. Vroeger (zei opa) kon je met TACV via de Kanarische Weilanden naar Amsterdam vliegen.

Ook over de vlucht naar Ijsland, die in de planning zat, is niets meer vernomen.

Ik heb zo het idee dat dit het einde is van CATV.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Vluchten TACV geannuleerd

Bericht door Progresso » ma jul 23, 2018 19:40

Dat ziet er allemaal niet goed uit voor TACV. De samenwerking met Iceland Air loopt ook op zijn einde. dat betekent dat de vlucht Fortaleza-Sal-Rukjepik definitief niet doorgaan. Wel jammer.

http://diariodonordeste.verdesmares.com ... -1.1973822



Bertje
Artikels: 0
Berichten: 92
Lid geworden op: za jun 02, 2012 16:06

Re: Vluchten TACV geannuleerd

Bericht door Bertje » ma jul 23, 2018 20:29

Wat is daar jammer aan dan?? Er zijn toch meerdere wegen die naar Rome leiden. De hele sfeer in Fortaleza is juist verziekt geraakt doordat er steeds meer Europeanen heengingen. Hoe minder hoe beter zou ik eigenlijk zeggen!



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Vluchten TACV geannuleerd

Bericht door Progresso » ma jul 23, 2018 20:58

Ik bedoel die vlucht naar Ijsland. Daar wilde ik altijd nog een keer heen om het Noorderlicht te beleven. Er was heel even sprake van een wekelijkse vlucht via Sol.

Aan TACV missen we niet echt veel geloof ik. Vroeger hadden ze die verbinding naar Amsterdam en daar maakten veel Nederlanders gebruik van.

Ik denk dat Fortaleza destijds verziekt is door die hele goedkope vluchten, die een bepaald soort toeristen met zich meebracht die je liever niet hebt. Ondertussen is Fortaleza een stuk wijzer geworden en richt zich toch op een ander publiek.



Plaats reactie